"نورالدين، پسرايران" به روايت "نورالدين عافي" و قلم "معصومه سپهري" همچنان درصدر كتابهاي پرفروش قرار گرفته و برقله پرفروشترين كتابهاي شهريور ماه سال جاري نشسته است.

به گزارش خبرنگار بخش ادبيات باشگاه خبرنگاران و به نقل از برخي از كتابفروشي‌هاي فعال درسطح كشور، كتاب" نورالدين، پسر ايران"  اين روزها و با وجود گذشت نزديك به يك سال از انتشار خود آنچنان بر فكر و ذهن مخاطبان آثاري در رده خود سايه افكنده كه گويا هيچ زماني قصد فرود آمدن از قله كتابهاي پرفروش ماه و ترك اين جايگاه را ندارد.
در بخشي از كتاب‌ "نورالدين ، پسر ايران" آمده براي كسب اطلاع من ويكي از بچه‌هاي قزوين از طريق چوبهاي باغ جلو رفتيم . نزديك ديوار باغي سرو صدايي شنيديم، فكر كرديم بچه‌هاي  خودمان هستند كه به آن سمت رسيدند اما متوجه شديم عده‌اي از دموكرات‌ها بالاي درختها هستند،‌آنها هم ما را ديدند و تيراندازي متقابل شروع شد به خواست خدا باز به سلامت پيش نيروهاي خودي رسيديم درگيري در جنگل طول كشيد ما تا عصر همانجا موضع گرفتيم اما نتوانستيم جلوتر برويم چون دموكراتها به آن منطقه كاملاً آشنا بودند،‌در حالي كه ما تا آن روز در آن جنگل نبوديم.
از كتابهاي ديگر پرفروش در شهريور ماه امسال كه با گفته‌ي يكي از افراد صاحبنظر مبني بر آنكه ماه جاري، ماه فروش چشمگير آثار به نگارش درآمده در قالب رمان بوده مي‌توان به "شازده كوچولو"، "شاهزاده و گدا"، "قيدار" و "خاك‌هاي نرم كوشك" اشاره كرد.
"مفاتيح الجنان" جوادي آملي و "چهار اثر از فلورانس" نيز از ديگر آثار پرفروش شهريور ماه سال جاري به شمار مي‌آيند.
بنابراين گزارش؛ انتشارات ققنوس نيز در ماه جاري با كتابهاي "بازي آخر بانو"، "تاريخ زندان در عصر قاجار و پهلوي"، "چند داستان كوتاه" و "حالاكي بنفشه مي‌كاري" در آسمان‌ها پرفروش‌هاي اين ماه درخشيده است./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار