شبكه جهاني "راديو صداي آشنا" در روز جهاني همبستگي و همدردي با كودكان فلسطيني ويژه برنامه نخل و زيتون و زيتون سرخ را به مخاطبان خود ارائه مي‌دهد.

عباس پيري، تهيه كننده برنامه زيتون تلخ در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: "زيتون تلخ" در قالب يك نمايش راديويي روايتگر داستان زندگي يك خانواده فلسطيني است كه به دنبال درگيري با نيروهاي اشغالگر صهيونيستي، پدر خانواده به شهادت مي‌رسد و در اين بين كودك خانواده موقعيتي را فراهم مي‌كند كه مرگ فرمانده صهيونيست را رقم مي زند.
اين تهيه كننده افزود: "غلامرضا قاسميان" نويسنده، "امير زنده دلان" سردبير، "محسن بهرامي و "بهرام سروري نژاد"، "نازنين همتي" و "امير زنده دلان" به عنوان بازيگران از جمله عوامل اين برنامه راديو هستند.
لازم به ذكر است؛ "نخل زيتون" با سردبيري و تهيه كنندگي "رويا ولي زاده" عنوان ويژه برنامه ديگري در اين روز است كه با وصف مظلوميت و معصوميت كودكان و نوجوانان فلسطيني و ابزار همدردي با آن ها به بيان راه هاي حمايت از اين گروه آسيب ديده مي‌پردازد.
گفتني است؛ "زيتون سرخ يكشنبه" 9 مهر ساعت 16:30 به وقت تهران و 13 به وقت گرينويچ و "نخل و زيتون" ساعت 21:30 به وقت تهران برابر با ساعت 18 به وقت گرينويچ از شبكه جهاني صداي آشنا شنيده مي‌شود./ص
برچسب ها: زیتون ، نخل ، صدای ، آشنا ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار