50 درصد از خانواده‌های زنجانی واجد شرایط در طرح پزشک خانواده ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان زنجان گفت:برنامه‌های آموزشی بسیار خوبی برای پزشکانی که در اجرای طرح پزشک خانواده همکاری می‌کنند، در نظر گرفته‌‌ شده است.

صائینی با اشاره به اینکه همه پرسنل دانشگاه علوم پزشکی زنجان در زمینه طرح پزشک خانواده آموزش‌های لازم را دیده‌اند، افزود: انتخاب پزشک برای این طرح در سطح شهر زنجان از شهریور ماه امسال آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در طرح پزشک خانواده شامل افرادی که زیرپوشش بیمه خدمات درمانی و بیمه تامین اجتماعی هستند، می‌شود، تصریح کرد: درحال حاضر برقراری ارتباط پزشک با مردم از طریق سامانه مربوطه آغاز شده است.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان زنجان با بیان اینکه سازمان بیمه نیز انعقاد قرارداد با پزشکان خانواده را آغاز کرده است، یادآور شد: این طرح در آینده‌ای نزدیک به صورت رسمی در شهرستان زنجان اجرایی می‌شود.

صائینی ارائه بسته‌های خدمتی بهداشتی را از مهم‌ترین اهداف اجرایی برنامه پزشک خانواده دانست و افزود: این بسته‌ها شامل کارهای پیشگیرانه‌ای برای گروه‌های سالمندان، کودکان، پایش رشد کودکان، سلامت روان و ... می‌شود./ع

برچسب ها: ثبت ، نام ، پزشک ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.