تهمينه به عنوان يك كاراكتر خاص و معصوم به همراه سكوتش آرام، آرام روند قصه "كلاه پهلوي" را دگرگون مي كند.

آناهيتا دري بازيگر نقش "تهمينه" در سريال كلاه پهلوي در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: كلاه پهلوي با به تصوير كشيدن همه ابعاد تاريخي آ‌ن دوره صد در صد حقيقت را بازگو مي كند و همين موضوع اين سريال را براي مخاطبان جذاب كرده است.
وي ادامه داد: تفاوت كلاه پهلوي با ساير كارهاي تاريخي هم دوره اش در اين است كه با همراه شدن با تك تك شخصيت هاي كلاه پهلوي مي توان با آن زندگي كرد و همچنين تاريخ را به صورت يك درس خشك براي مخاطب روايت نمي كند.
دري عنوان كرد: پايان يافتن سريال كلاه پهلوي به طور حتم به دليل درام زيباي قصه براي مخاطب بسيار سخت خواهد بود و مخاطبان در طي هفته هاي آتي به دليل همراه شدن با كلاه پهلوي و زندگي با آن با كلاه پهلوي انس خواهند گرفت.
بازيگر نقش تهمينه در مورد بازيگران پيشكسوت حاضر در كار اظهار داشت: بازيگران پيشكسوت كلاه پهلوي با منش و رفتار خود در برابر سختي ها و مشكلات موجود در كار آرامش را به كلاه پهلوي باز مي گرداندند و با رفتار پخته و سنجيده خود بر روي بازيگران جوان تاثير مثبتي را مي‌گذاشتند.
وي درباره نقش تهمينه تصريح كرد: تهمينه به عنوان يك كاراكتر خاص و آرام به همراه معصوميت، بيشتر به جاي بيان ديالوگ ها با نگاه و سكوتش در فيلم حرف مي‌زند و با همين سكوت و آرامش خود به عنوان نماينده زنان قديمي در روند داستان بسيار تاثيرگذار است.
دري خاطرنشان كرد: پدرم نسبت به من در خصوص بازي در كلاه پهلوي به مراتب بيش تر از ديگران سخت گيري مي كرد و بازي در اين سريال به عنوان افتخاري براي من به دليل حسي بودن نقش بسيار سخت بود و كلاه پهلوي و كاركردن در آن به دليل نظارت دقيق و كنترل قوي سيد ضيا الدين دري بسيار خوب رقم خورد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار