كي از طراحان سوال از رئيس‌جمهور با بيان اينكه مجلس هيچ امر محرمانه‌اي با مردم ندارد، گفت: ما استقبال می‌کنیم آقای احمدی‌نژاد هرچه دارد بگوید، رئیس‌جمهور ناگفته‌ها را بگوید و خیال همه را راحت کند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران علی مطهری نماينده مردم تهران در مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز(يكشنبه) بهارستان در جمع خبرنگاران گفت: ما استقبال می‌کنیم آقای احمدی نژاد هرچه دارد بگوید. مجلس بخشی از حکومت است که هیچ امر محرمانه‌ای با مردم ندارد. آقای رئیس جمهور ناگفته‌ها را بگوید چرا آنقدر می ترساند همه را به یکباره بگوید و خیال همه را راحت کند.

وي همچنین در پاسخ به پرسشی درباره تضمین حفظ شأن مجلس گفت: این‌بار آیین‌نامه اصلاح شده است، به طوری که بعد از صحبت‌های رئیس‌جمهور، نمایندگان می‌توانند صحبت کنند و برای قانع شدن و یا نشدن رای‌گیری کنند، دست ایشان همچون دفعه گذشته آن‌قدرها هم باز نیست.

نماینده تهران خاطرنشان کرد: البته به نظر من موضوع سوال از رئیس جمهور دفعه قبل هم خیلی مفید بود و ایشان در 4 مورد اعتراف به اجرا نکردن قانون کرد به طوری که درباره قانون مترو گفت قانونی که به مجمع تشخیص مصلحت نظام برود و تصویب شود را اجرا نمی‌کند در 6 مورد هم از پاسخ به سوال فرار کرد. مردم اینها را می‌فهمند و به خوبی از همه چیز اطلاع پیدا می‌کنند.

مطهری در واکنش به این سوال که برخی‌ها تردیدهایی در مورد تعداد امضاکنندگان سوال از رئیس‌جمهور مطرح می‌کنند، اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد چون موضوع سوال از رئیس‌جمهور از روز یکشنبه به هیات رئیسه ارائه شده است و امکان کاهش امضا طبق آیین‌نامه وجود نداشته است.

نماینده تهران در پايان تاكيد كرد: تعداد امضاها در هنگام تحویل به هیات رئیسه 84 امضا بوده است.
انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار