معاون امور معادن و صنايع معدني وزير صنعت، معدن و تجارت از افزايش 50 درصدي بودجه بازرسي معادن خبر داد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از شبکه اطلاع رساني توليد و تجارت ايران (شاتا) ،وجيه اله جعفري با بيان اينكه اجراي طرح بازرسي از معادن به سازمان نظام مهندسي معدن منتقل شده است، افزود: انتقال برخي مسئوليت‌هاي اجرايي و افزايش اختيارات سازمان نظام مهندسي در آينده‌اي نزديك انجام مي شود.

وي ادامه داد: بخش قابل توجهي از مسئوليت‌هاي اجرايي را به سازمان نظام مهندسي معدن خواهيم داد.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت بر لزوم تقويت ارتباط سازمان نظام مهندسي معدن و تشكل هاي معدني نيز اشاره كرد و گفت: سازمان نظام مهندسي معدن بايد به عنوان حلقه ارتباط بخش معدن با ساير نهادهاي معدني به خوبي نقش ايفا كند.

وي گفت : سازمان نظام مهندسي با سرعت بيشتري در مسير توسعه بخش معدن حركت كند و در فعاليت‌هاي معدني بايد دقت شود كه از اهرم هاي حركتي و توسعه‌اي فعاليت‌هاي نظام مهندسي همچون قوانين، مقررات، دستورالعمل‌ها و از همه مهمتر ، نيروي انساني و متخصص اين بخش به بهترين شكل استفاده شود.

جعفري با بيان اينكه سازمان نظام مهندسي معدن در حال حاضر 25 هزار عضو دارد ، افزود: متخصصان و نيروي انساني فعال در سازمان نظام مهندسي معدن، قوه محركه فكري اين سازمان هستند و بايد با تزريق نيروي متخصص در بخش معدن ، كار در اين بخش را بيش از پيش به صورت تخصصي اداره كنيم.

وي با بيان اينكه فضاي فعاليت در بخش معدن بايد بيش از گذشته باز ، و ورود افراد متخصص به بخش معدن راحت تر شود تصريح كرد: يك جوان دانشگاهي بايد بداند زمينه فعاليت در اين بخش وجود دارد./عب
برچسب ها: معادن ، صنعت ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار