مظلومی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه ما با محدودیت کتابخانه روبرو هستیم در صورتی که گسترش کتابخانه می تواند تاثیر به سزایی در بالا بردن سطح مطالعه افراد جامعه داشته باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، پرویز مظلومی سرمربی سابق باشگاه استقلال درباره پایین بودن سطح مطالعه گفت: متاسفانه سطح مطالعه در جامعه ما بسیار پایین است برای حل این مشکل باید ترویج کتاب خوانی را از دوران کودکی آغاز کنیم تا فرزندان ما از سنین پایین به خواندن کتاب علاقه پیدا کنند.
 
مظلومی در ادامه صحبت های خود افزود: تعداد کتابخانه در سراسر کشور بسیار محدود است در صورتی که گسترش کتابخانه ها می تواند در بالا بردن سطح مطالعه افراد جامعه بسیار موثر باشد. همچنین تبلیغات در زمینه کتاب خوانی می تواند تاثیر به سزایی بر سطح جامعه بگذارد و این آگاهی و فرهنگ را به افراد بدهد که با توجه به علاقه مندی های شخصی می توانند کتابی مناسب سلیقه و ذائقه خود پیدا کنند و آن را مورد مطالعه قرار دهند.
 
وی در پایان صحبت های خود اظهار کرد: در این اواخر کتاب با مضامین اجتماعی مطالعه نکردم و تنها در زمینه روانشناسی ورزش و مربی گری کتاب هایی را مورد مطالعه قرار دادم.
 
بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار " یادگار ماندگار" از 20 تا 27 آبان سال جاری برگزار می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار