تا ساعت 14 امروز تعداد ثبت سفارشات انجام شده در مرکز مبادلات ارزي به 110 فقره رسيد که با احتساب روز هاي کاري اين مرکز اين تعداد از مرز 8 هزار فقره عبور و به هشت هزارو دو فقره ثبت سفارش رسيد.

صمد کريمي سخنگوي مرکز مبادلات ارزي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: امروز در مذاکره با مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت مستقردر مرکز مبادلات ارزي مقرر شد ليست نهايي گروه هشت کالايي در اصرر وقت به بانک مرکزي ارسال شود تا پس از طي مراحل  اداري بخش نامه و تائيد مقامات بانک نسبت به تامين ارز آن به نرخ مبادله اي اقدامات لازم انجام شود.

سخنگوي مرکز مبادلات ارزي افزود: يکي از ابزارهاي سرمايه گذاري در بازار پول و ارز سپرده هاي سرمايه گذاري مدت دار ارزي است به طوريکه دارندگان اسکناس خارجي (ارز) مي تواند با مراجعه به بانک هاي عامل نسبت به سپرده گذاري ارزي اقدام نمايند و سود پرداختي به سپرده هاي مدت دار ارزي به صورت ارز مي باشد ضمن آنکه اين سپرده ها عندالمطالبه است.

وي تصريح کرد: هدف بانک مرکزي تامين عمده نيازهاي ارزي گروه خدمات است در اين راستا مطابق با آخرين تصميمات خريد ارز به نرخ مبادله اي براي 20 قلم ديگر از گروه خدمات متعاقبا جزئيات آن توسط بانک مرکزي به متقاضيان اعلام مي شود./س

برچسب ها: گذر ، ثبت ، سفارشات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار