سيمون سيمونيان مدير دبيرخانه سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر در گفتگويي ازاستقبال فيلمسازان و تهيه كنندگان سينمايي در مرحله ارائه نسخه هاي بازبيني فيلم ها به دبيرخانه جشنواره خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر؛ سيمونيان با اشاره به همراهي و مشاركت خوب و قابل توجه تهيه كنندگان و فيلمسازان براي رساندن نسخه هاي بازبيني فيلم ها به دبيرخانه خاطر نشان ساخت: مطابق زمان  مندرج در فراخوان منتشره جشنواره تمامي فيلم هاي متقاضي تا دوم دي ماه به دبيرخانه تحويل گرديده و به استثنايي يكي دو عنوان فيلم نسخه هاي بازبيني همه فيلم ها در اختيار دبيرخانه قرار گرفت.
وي ادامه داد: خوشبختانه، روندي قابل ملاحظه اي به لحاظ اجرايي و همراهي سينماگران و فعالان سينمايي را شاهديم و كليه مراحل مطابق اعلام قبلي با تكيه بر نظم محوري و برنامه ريزي در حال انجام است.
به گفته مدير دبيرخانه جشواره فيلم فجر؛ هيات انتخاب و همكاران دبيرخانه جشنواره سه هفته شلوغ و پرتلاش را پشت سر گذاشتند.
گفتني است؛ سيمونيان با بيان اينكه جشنواره سي و يكم به لحاظ حضور فيلم ها و فيلمسازان غني و پربار است اظهار اميدواري كرد: با همراهي و همدلي همه سينماگران و دست اندركاران و مديران فرهنگي و سينمايي كشور جشنواره اي باشكوه و جريان سازي را رقم بزنيم./ص
برچسب ها: سینما ، جشنواره ، فیلم فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار