القدس العربي در مقاله اي نوشت: مردم سوريه از دخالت هاي آمريکا در سوريه به خشم آمده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اينترنتي روزنامه القدس العربي، در اين مقاله به قلم "نور الحلبي" آمده است: مردم سوريه از هر گروه  و طائفه اي آشکارا از دولت آمريکا ناراضي‌اند. مردم سوريه در نقد سياست غرب در کشورشان مي گويند سياست آمريکا از ابتدا اين بود که  با برگهاي بحران سوريه براي تضعيف دولت، موجوديت  و اقتصاد سوريه تلاش کرد و هدفش اين بود يک قالب سياسي معيني را در صورت سقوط نظام تحميل کند که با سياستهايش در کل منطقه سازگار باشد بويژه اينکه سوريه براي غرب از جايگاه مهمي برخوردار است. آمريکا به خوبي مي داند نظام پس از اسد انعکاسي از تفکر ملت مقاوم سوريه درباره دنباله روي و وابستگي خواهد بود و مقاومت در برابر هر نوع اشغالگري و حمايت از حق ملت فلسطين را با خود به همراه دارد.

در ادامه اين مقاله آمده است به نظر بسياري از مردم سوريه دولت آمريکا امروز تلاش مي کند فتنه ايجاد کند و بين طائفه ها اختلاف افکند. اين موضعگيري براي تضعيف موجوديت سوريه است. طرح اين مساله براي مشوش کردن ملت سوريه است.

در ادامه اين مقاله آمده است ملت سوريه امروز معتقد است آمريکا سعي مي کند سوريه را به سوي نقشه سياسي برساند که با سياستهايش در کشورهاي عربي سازگاري داشته باشد. اين نگرش اکثر مردم سوريه در اين زمينه است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار