دولت امارات بدون داشتن هرگونه دلیل منطقی سه پزشک مصری را به اتهام تلاش برای سرنگونی نظام بازداشت کرده و همین امر واکنش شدید سندیکای پزشکان مصر و سفارت این کشور در امارات را در پی داشته است

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه مصری الشعب، رئیس سندیکای پزشکان مصر "خیری عبد الدایم" تایید کرد که امارات سه تن از پزشکان مصری در این کشور را به اتهام تلاش برای سرنگونی حکومت کرده است.

عبدالدایم افزود: دستگیری سه پزشک بدون ارائه هر گونه سند و دلیل منطقی ای صورت گرفته و از نظر قانونی نیز اقدام امارات کاملا ناقض قانون است.

وی اظهار داشت که با قصر ریاست جمهوری امارات تماس گرفته ایم و از سفارت مصر در این کشور نیز خواسته ایم تا قضیه را پیگری قانونی کند و از دولت امارات نیز توضیح بخواهد.

وی تاکید کرد که مصر انقلابی، هرگز زیر بار بي احترامي به هموطنانش نخواهد رفت و مطمئن باشید کرامت خود را چه از جنبه شخصی و چه از جنبه ملی مطالبه خواهیم کرد. امارات با این اقدامات خودسرانه صرفا ارتباط مصر با خود را سست می کند البته علاوه بر این قضیه پیشتر نیز شکایاتی به دست ما رسیده که حاکی از سختی های تحمیلی بر مصریان ساکن در امارات است.

گفتنی است "علی سنبل"، "محمد شهدة"، "عبدالله زعزع" سه پزشک مصری بازداشت شده در امارات هستند.

برچسب ها: پزشک ، امارات ، مصری ، بازداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار