امضاي تفاهم نامه همكاري مشترك شركت فرودگاههاي كشور با پارك علم و فناوري دانشگاه تهران زمينه اي براي بكارگيري ظرفيت ها و توانمنديهاي علمي در جهت پيشبرد اهداف توسعه اي كشور است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمود رسول نژاد در مراسم امضاي تفاهم نامه با بيان اين مطلب گفت: شركت فرودگاههاي كشور در تلاش است كه با ايجاد ارتباط و تعامل با دانشگاه ها بتوانند بسياري از مشكلات سرراهي را برداشته و براي رسيدن به اين هدف استفاده ار دانش و تكنولوژي بروز امري ضروري است.

وي تصريح كرد: عمده مسوليت شركت هاي فرودگاهي ارائه خدمات و تجهيزات امن براي آسايش در زمان سفر است و اين شركت سعي دارد كه با بكارگيري توانمندي ها و دانش نوين بستر را براي ارائه خدمات بهينه فراهم كند.

مدير عامل شركت فرودگاههاي كشور اظهار د اشت: با امضاي تفاهم نامه همكاري مشترك تلاش مي كنيم هر جا روزنه و توانايي در كشور هست را در جهت رفع مشكلات بكارگيريم.

وي خاطر نشان كرد: شركت فرودگاههاي كشور از طرح ها و پروژهاي دانشگاهي حمايت مي كند تا عرصه را براي توسعه اين صنعت در عرصه بين المللي فراهم شود.

رسول نژاداضافه کرد : امروز تحريم ها را پشت سرگذاشتيم و با اتكا به دانش بومي در ساخت قطعات هواپيمايي در كشور توانستيم بسياري را از تجهيزات را در داخل تامين كنيم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار