کارگروهی تخصصی به منظور رفع مشکلات صنعت چاپ تشکیل شده است.

جلیل غفاری رئیس اتحادیه صحافان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: تشکیل کارگروه تخصصی در زمینه صنعت چاپ می‌تواند تاثیرات بسزایی در این راستا داشته باشد.
وی گفت: قرار است این کارگروه از 5 نفر تشکیل شود که شامل دو نفر از نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت و چند نماینده از کارشناسان صنعت چاپ می باشد.
وی افزود: اگر این کارگروه از کارشناسان خبره خود صنعت چاپ تشکیل شود و با تشکل ها تعاملات مناسبی داشته باشد به طور قطع تاثیرگذار خواهد بود.
غفاری در رابطه با مشکلات اصلی و ضروری در صنعت چاپ اظهار داشت: در این راستا نمی‌توان تنها به بیان یک شاخص اکتفا کرد.
وی در این خصوص ادامه داد: در این جریان مساله زیرساختها، ماشین آلات، مواد اولیه، مسائل دیگری که در حاشیه کاری قرار دارند به عنوان معضلی در این صنعت قرار گرفته اند.
رئیس اتحادیه صحافان گفت: مشکلات اقتصادی کنونی نیز در این راستا تاثیرگذار است زیرا این صنعت هم جدا از دایره این چرخه نیست.
غفاری در پایان راهکارهایی را در این زمینه ارائه داد و گفت: باید نوع نگاه در راستای صنعت چاپ تغییر کند و دولت به این جریان توجه بیشتری داشته باشد چرا که در بخش صنعت چاپ هم مواد اولیه و هم ماشین آلات وارداتی هستند و این مساله قابل توجهی است./ي2
برچسب ها: کارگروه تخصصی ، چاپ ، مشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار