نماینده اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه ورزش و اختصاص اعتبارات ورزشی عدالت در اردبیل رعایت نشده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت پور در دیدار ورزشكاران اردبیل با وزیر ورزش و جوانان افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات خوبی در حوزه ورزش انجام شده ولی عدالت ورزشی در اردبیل رعایت نشده است.

وی هزینه در ورزش استان اردبیل را سرمایه گذاری سودآوری دانست و گفت: اردبیل دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی در حوزه ورزش است.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت از ورزشكاران و قهرمانان ورزشی تاكید كرد و گفت: طرح جامع حمایت از ورزشكاران باید به صحن علنی مجلس آمده و تصویب شود.

حقیقت پور اظهار كرد: احساس افتخار و غرور در دنیا در حوزه ورزش را مدیون قهرمانان ورزشی هستیم و لازم است توجه بیشتری به رفع مشكلات ورزشكاران و قهرمانان ورزشی داشته باشیم.

وی همچنین از تلاش برای ارتقای ورزش در استان خبر داد و گفت: بر اساس توافق با وزیر نفت یكی از تیم های فوتبال لیگ یك این وزارتخانه به اردبیل منتقل خواهد شد.

حقیقت پور افزود: از وزیر ورزش و جوانان می خواهیم با اعمال تحكم تیم استیل آذین را از تهران به اردبیل منتقل كرده و این تیم با عنوان استیل آذین سبلان در اردبیل فعالیت كند.

وی همچنین با تاكید بر استفاده از ظرفیت های قهرمانان ورزشی در اداره كردن سالن های ورزشی در استان خواستار واگذاری سالن های ورزشی به دور از تشریفات به قهرمانان ورزشی با هدف فعالیت حرفه ای ورزشكاران در این سالن ها شد/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.