بازار فیلم جشنواره به دلیل جدی نبودن برای عرصه محصولات ایرانی برای حرفه ای شدن نیازمند شکل و شمایل جدیدی است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگا خبرنگاران در دومین برنامه از سری برنامه های "هفت" ویژه جشنواره سی و یکم فیلم فجر با اجرای محمود گبرلو به طور مستقمی از برج میلاد محسن برهمانی مدیر بازار فیلم ایران گفت: بازار فیلم جشنواره برای عرضه محصولات ایرانی جدی نیست و برای دستیابی به بازار حرفه ای باید شكل و شمايل آن تغییر کند و فیلم ها در کتابخانه ای دیجیتال قرار داده شوند و شرکت ها و خریداران به هر میزان دلخواه این فیلم را تماشا کنند.

وی افزود: عمده خریدار ما تلویزیون،‌ فارابی و موسسه رسانه های تصویری است در واقع این بازار فعلی به عنوان محفلی برای مذاکرات است و امسال حدود 110 شرکت خارجی از جمله کشورهای منطقه و اروپایی همچون اتریش، فرانسه، آمریکا، سوئیس، انگلیس در این عرصه حضور دارند.

برهمانی در خصوص نارضایتی برخی از شرکت های داخلی مبنی بر راه یابی آنان به این عرصه  عنوان کرد: برخی از این شرکت ها مجوز توزیع و یا خرید و فروش محصول را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نکرده اند و بعضی ها نیز سابقه آن چنانی را برای حضور در این عرصه ندارند.

مدیر بازار فیلم ایران تصریح کرد: در صورت پیش روی درست بازار این محفل مناسبی برای توزیع آثار فاخر و بیان کننده ارزش های اسلامی و ملی خواهد بود./ي2

براي مشاهده آخرين اخبار، تصاوير و فيلم هاي جشنواره اينجا را كليك كنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.