من با کمال احترام به همه مخاطبان اعلام می کنم بیننده مختار است که تصمیم بگیرد و برای تماشای این فیلم حاضر شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، نشست پرسش و پاسخ فیلم "گهواره ای برای مادر" با حضور کارگردان فیلم پناه بر خدا رضایی، الهام حمیدی و امیر آقایی بازیگر و مستانه مهاجر تدوینگر در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

"پناه بر خدا رضایی" در این نشست گفت: پس از ساخت فیلم "چراغی در مه" به مدت 5 سال مشغول ساخت فیلم مستند بودم برای ساخت این فیلم احساس نیاز شخصی کردم تا در مقام مادر فیلمی شایسته بسازم.

رضایی در ادامه افزود: "امیر آقایی" در ساخت این فیلم مرا بسیار یاری کرد و اگر نقش مصطفی نبود فیلم "گهواره ای برای مادر" لنگ می ماند.

وی با اشاره به اینکه من به فیلم "مادر" علی حاتمی تعظیم می کنم، افزود: من با کمال احترام به همه مخاطبان اعلام میکنم بیننده مختار است که تصمیم بگیرد و برای تماشای این فیلم حاضر شود.
وی در ادامه در خصوص ریتم کند و آرام فیلم افزود: فیلم بر محوریت نقش مادر می‌چرخد و همین موضوع می طلبد که از ریتم آرام استفاده شود.

مستانه مهاجر در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه در این فیلم زندگی شخصیت های مذهبی خشک نشان داده عنوان کرد: چرا آدم ها اینقدر خودشان را از یکدیگر جدا می کنند ما هم آدم های مذهبی هستیم من زمانی که کار مونتاژ این فیلم را انجام دادم مشتاق شدم که حوزه را از نزدیک ببینم.

مهاجر ادامه داد: مادر برای من مقام والایی دارد این فیلم خیلی از چیزهایی را که به علت سرعت زندگی فراموش کرده بودم را به یادم آورد.

رضایی این نشست افزود: الهام حمیدی یکی از امیدهای من در این فیلم بود.

وی در پاسخ به توهین خبرنگار مبنی بر اینکه کارگردانی خوب نبود، گفت: من به عنوان یک فیملساز مسیری را شروع کردم که هدفم آشتی بین نسل ها بود و به شما که هنوز نام بازیگر را هم نمی دانید می گویم که با ادبیات وزین تر صحبت کنید./ي2

براي مشاهده آخرين اخبار، تصاوير و فيلم هاي جشنواره اينجا را كليك كنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار