معاون وزير راه و شهرسازي از افزايش 5 تا 10 درصدي مسافران جاده اي در ايام نوروز خبر داد.

 شهريار افندي زاده در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با اشاره به طرح سفرهاي نوروزي در بخش حمل و نقل جاده اي گفت: از 24 اسفندماه امسال تا 16 فروردين سال آينده طرح سفرهاي نوروزي اجرا مي شود.

وي ادامه داد: امسال 18 هزار و 200 اتوبوس که حدود 50 درصد آن اتوبوس هاي وي آي پي و ويژه، و 33 هزار ميني بوس و 34 هزار اتوبوس در طرح نوروزي شرکت مي کنند.

افندي زاده گفت: از 23 بهمن تا اوايل اسفند ماه فقط فروش اينترنتي بليت در سراسر کشور انجام مي شود و از اول اسفند تا 24 اسفند پيش فروش ها هم در پايانه ها و هم به صورت اينترنتي اجرا مي شود.

رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي با بيان اينکه پيش بيني مي کنيم تعداد مسافران جاده اي در نوروز سال 92 افزايش 5 تا 10 درصدي داشته باشد گفت: سال گذشته حدود 46 ميليون مسافر در ايام نوروز توسط بخش حمل و نقل جاده اي جابجا شد که اما امسال تلاش شده تا پيش فروش بليت ها نسبت به سال گذشته افزايش داشته باشد.

وي در خصوص افزايش نرخ بليت اتوبوس گفت: از 24 اسفند تا 16 فروردين فروش بليت ها به صورت درصدي است اما بعد از اين تاريخ نرخ ها بلافاصله به صورت سابق به فروش مي رسد.

معاون وزير راه و شهرسازي با بيان اينکه سعي شده سرويس هاي فوق العاده اي در اختيار مسافران نوروزي قرار بگيرد گفت: سوارکردن مسافران از درب منازل با حدود 4 هزار ميني بوس ويژه از جمله اين اقدامات است./عب
1
برچسب ها: خبر ، خوش ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار