نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزایش فشار تحریم های همه جانبه علیه ایران و قرار دادن مردم در برابر نظام اسلامی را از محورهای فتنه آینده دشمن عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

حجت الاسلام علی سعیدی، در همایش بصیرت روحانیت در سایه ولایت در شهركرد، بر ضرورت پیش‌بینی فتنه‌های دشمن قبل از وقوع آنها تاكید كرد و گفت: باید فتنه‌ها را قبل از عملیاتی شدن، شناسایی و پیش‌بینی كرد تا زمینه مناسب برای تبدیل این تهدیدات به فرصت‌ فراهم شود.

وی افزود: نظام سلطه ضد انقلاب داخلی و خارجی، و قدرت طلبان، از عناصر تشكیل دهنده فتنه های گذشته، طی 34 سال عمر با بركت نظام بوده اند.

وی با اشاره به اینکه دشمن، هیچ گاه برای مقابله با آرمان های نظام جمهوری اسلامی ساكت ننشسته است و با استفاده از همه نیروها و سرسپردگان داخلی و خارجی خود، با این نظام الهی مقابله می كند، گفت: فشار به بدنه جامعه، خسته كردن مردم از آرمان ها، قرار دادن مردم در مقابل نظام و فراهم كردن زمینه عقب نشینی نظام از ارزش های خود، از اهداف فتنه آینده دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح كرد: وادار كردن مسئولان به مذاكره با آمریكا از استراتژی هایی است كه دشمن در این فتنه دنبال می كند، ولی سوال ما از افرادی كه این موضوع را طرح می كنند این است كه آیا می شود با دشمن بر سر اصول تغییر ناپذیر مردم نظیر مقابله با ظلم و ستم، حمایت از مظلومان و ستمدیدگان جهان و عدالت خواهی مذاكره كرد؟

وی با بیان تحریم های دشمن علیه ملت ایران در بخش های فناوری، سرمایه گذاری، بانك ها، بانك مركزی، تحریم صنایع نفت و گاز و ورود دارو به كشور، گفت: هدف دشمن از این تحریم ها، وادرا كردن نظام به عقب نشینی و كوتاهی از اصول و حقوق مسلم خویش است.

حجت الاسلام سعیدی، جداكردن مردم از نظام اسلامی را از اهداف فتنه آینده دانست و براندازی نظام، تغییر محاسبات مقام معظم رهبری و ناچار كردن ایشان به اتخاذ تصمیمات اجباری و جلوگیری از الگو شدن ایران اسلامی در جهان اسلام را از اهداف بلندمدت، میان مدت و كوتاه مدت آنان عنوان كرد.

وی با تاكید بر لزوم همراهی مردم با نظام و تلاش مسئولان در خدمت به مردم و رفع مشكلات، گفت: روحانیان و اقشار تحصیلكرده باید این موضوعات را برای مردم تبیین كرده و آستانه صبر مردم را بالا ببرند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تشریح فتنه های دشمن علیه آرمان های جمهوری اسلامی و چالش های ایجاد شده در راه تعالی نظام و فتنه‌های دهه 60 در كشور، تصریح كرد: فتنه ملی‌گرایی و فتنه قائم مقام رهبری، از جمله مهم‌ترین فتنه‌های دشمن در این دهه بود.
وی افزود: فتنه اصلاح‌طلبان در دهه 70 و فتنه یاران دیروز امام با عنوان فتنه 88 نیز، فتنه های دهه 80 بود كه به یاری خداوند، هیچ ‌یك از این فتنه‌ها نتوانست به نتیجه موردنظر خود برسد و این فتنه‌ها به فرصت تبدیل شد و انقلاب و نظام را واكسینه كرد.

حجت الاسلام سعیدی گفت: در فتنه 88، از یك سو با ریزش برخی از خواص، خطر و تهدیدات آتی آنها دفع شد و از سوی دیگر حلقه واسطه بین مردم و رهبری از بین رفت و از این طریق توانست به یك خیر بزرگ برای كشور تبدیل شود.

همایش بصیرت روحانیت در سایه ولایت، با حضور جمعی از ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری و روحانیان حوزه های علمیه این استان، در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) شهركرد برگزار شد./س

برچسب ها: فتنه ، دشمن ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.