پوران درخشنده با فیلم سینمایی "هیس..." که بیشترین تعدادمخاطب را به نسبت دیگر فیلم هایی سینمایی نمایش دهنده در برج را داشت،توانست رکورد این دوره را به نام خود ثبت کند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران حاضر در برج میلاد فیلم سینمایی "هیس دخترها فریاد نمی زنند: به کارگردانی پوران درخشنده آخرین فیلم نمایش دهنده این دوره از فیلم ها در برج میلاد بود. 
این فیلم رکوردی جالب را برای خود ثبت کرد زیرا از یک ساعت قبل از اکران تمامی صندلی های هردو سالن پر شدند و عده ی بسیاری نیز روی زمین نشستند این در حالی بود که هنرمندان بسیاری جا برای نشستن نداشته و علی علایی و همچنین کیوان کثیریان به همراه صدنفر از مخاطبانی که جا نداشتند بر روی سن به تماشای فیلم نشستند./ی2

برای مشاهده آخرین اخبار، تصاویر و فیلم های جشنواره اینجا را کلیک کنید.
برچسب ها: جشنواره ، فیلم فجر ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۹ ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
چرا جو میدین الکی؟ پارسال هم قلاده‌های طلا رکوردهای خفن‌تر زده بود. سه تا سالن همزمان اکران بود. سالن اصلی از 3ساعت قبل پرشد. هر3تا سالن صندلی‌ها و کفش پر بود جا برای نشستن هم نبود کلی هم بیرون صف کشیده بودند.
برج میلاد اونقدر شلوغ شده بود که بعد از فیلم خروجی‌های برج ترافیک وحشتناک داشت؛ بطوری که تا یک ساعت بعد از پایان فیلم ما حتی از پارکینگ برج هم نتونسته بودیم بیرون بیایم.
آخرین اخبار