اگر قصد مسافرت به شهرهای مختلف ایران را دارید، شنونده برنامه میراث فرهنگی این هفته هفت اقلیم باشید تا از زبان رئیس جامعه تورگردانان درباره تورهای این دوران و مناطق مناسب گردشگری گفتگو کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی فرهنگ، نوروز همیشه فرصتی برای سفرهای درون و برون مرزی است و به دلیل تعطیلات و آب و هوایی که در این فصل وجود دارد، بهترین زمان برای گردشگران و فعالان این حوزه پیش می آید اما برنامه ریزی برای اینکه بتوان سفر مناسبی در این زمان انجام داد، نیاز به تحقیق و جستجو برای یافتن مکانی است که متناسب شرایط مسافران باشد.
برنامه میراث فرهنگی این هفته هفت اقلیم که دوم اسفند پخش می شود، به این موضوع می پردازد که چگونه می توان برای سفرهای نوروزی برنامه ریزی کرد و اگر قصد سفر دارید چه مکان های ناشناخته و بکری را می توان در برنامه گنجاند.
همچنین آرش نورآقایی، رئیس جامعه تورگردانان در این برنامه شرکت می کند تا با شناختی که از شهرها و مناطق مناسب گردشگری ایران دارد درباره سفرهای نوروزی و حتی تورهایی که در این زمان برگزار می شوند، صحبت کند.
برنامه هفت اقلیم کاری از گروه هنر شبکه رادیویی فرهنگ است که همه روزه از است 17 الی 18:30 از موج اف ام ردیف 106 پخش می شود.
ناصر قوام پور اجرا، فاطمه علی اصغر کارشناسی، فرزانه ابراهیم زاده سردبیری و امیرحسین محمودی تهیه کنندگی برنامه میراث فرهنگی هفت اقلیم را که روزهای چهارشنبه پخش می شود، برعهده دارند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار