امروز"یکشنبه 13 اسفندماه 91" با حرکت سامانه بارشی به سمت شرق بارش های پراکنده در شمال شرق ادامه داشته و سامانه بارشی فوق به تدریج از کشور خارج می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، براساس نقشه های پیش یابی امروز با حرکت سامانه بارشی به سمت شرق بارش های پراکنده در شمال شرق ادامه داشته و سامانه بارشی فوق به تدریج از کشور خارج می شود.

براساس این گزارش، از اواخر امروز وهمچنین فردا به سبب افزایش سرعت وزش باد بر روی عراق، باد و گرد و خاک در جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست.


لازم به ذکر است، سامانه بارش زایی از فردا وارد کشور می شود بنابراین فردا در استانهای نوار غربی و در روز سه شنبه علاوه بر این نواحی ، سواحل شمالی دامنه های البرز ، شمال شرق و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با تقویت سامانه فوق اکثر نقاط کشور بجز جنوب شرق تحت تاثیر این سامانه قرار می گیرد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروزنیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود که کمینه دمادر این استانها امروز 10 درجه بالای صفر و بیشینه دما در این استان ها 19 درجه بالای صفر پیش بینی شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار