"شان پن" بازيگر مشهور آمريكائي كه همواره از سياست تجاوزكارانه دولت‌ آمريكا در قبال كشورهاي مستقل جهان انتقاد كرده است پس از شنيدن خبر درگذشت چاوز پيام تسليتي را ارسال نموده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  هاليوود ريپورتر، "شان پن" در بيانيه اي كه به نشريه "هاليوود ريپورتر" داده در اين باره گفته است "امروز مردم آمريكا يكي از دوستان خود را از دست دادند. مردم محروم در سرتاسر دنيا يكي از قهرمانان خود را از دست دادند."

وي در ادامه پيام تسليت خود افزوده است "من امروز يكي از دوستان خود را از دست دادم و از اين بابت متاثر و متاسفم. هميشه به ياد اعضاي خانواده چاوز و مردم ونزوئلا هستم." 

وي در ادامه با اعلام حمايت از مشي انقلابي دولت ونزوئلا افزوده است "ونزوئلا و انقلابش تحت زمامداري "نيكولاس مادورو" معاون چاوز به راه خود ادامه خواهد داد.

شان پن در مراسمي كه در ماه دسامبر براي روشن كردن شمع به ياد چاوز برگزار شده بود نيز شركت كرده بود و در آن مراسم از عشق و ارادت خود به مردم ونزوئلا و انقلاب بوليواري آن كشور سخن گفته بود. وي در سال 2007 دو بار از ونزوئلا بازديد نمود. شان پن پيش تر در تظاهرات حاميان چاوز در آگوست سال 2012 ميلادي شركت كرده بود. 


برچسب ها: شان پن ، چاوز ، تسلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار