طنز "خنده بازار" را زیاد نمی بینم زيرا با دیدن چهره و رفتار های اغراق آمیز خود خجالت می کشم.

"محممد گبرلو" مجری برنامه سینمایی "هفت" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص شوخی های "خنده بازار" با وی و برنامه "هفت" گفت: شوخی ها باید در وهله اول برای مردم سرگرم کننده و به همراه لحظات جذاب باشد و در  وهله دوم به طور غیرمستقیم با طرح نکات انتقادی خود به صورت اغراق آ‌میز باعث تصحیح برخی رفتارها شود.


وی افزود: طنز "خنده بازار" بدلیل برخورداری از این موقعیت دارای جایگاه خوبی است هم برای افرادی که تمایل به سرگرمی دارند هم برای افرادی که برخی رفتارهای خود را به مانند آینه می بینند.
"گبرلو" در این‌باره تصریح کرد: افراد با دیدن رفتارهای خود در این برنامه سعی در رفع برخی امکانات خود می‌کنند و با پذیرش برخی انتقادها آن را در رفتار خود اعمال می‌کنند.
"گبرلو" اظهار داشت: همه قسمتهاي "خنده‌بازار" را نديدم زيرا با مشاهده رفتارهای اغراق آمیز خود به شخصه خجالت می‌کشم.




وی عنوان کرد: با دیدن چندین قسمت از این مجموعه در صدد اصلاح رفتارهای غلط برمی آیم ولی برخی رفتارها ذاتی و غیرقابل تغییر است.
وی بیان کرد: خانواده ام "خنده بازار" را دیده و از تماشای آن لذت می برند.
"گبرلو" در ادامه اظهار داشت: "خنده بازار" لحظات شادی را برای مردم ایجاد می کند و انتقادهای اجتماعی این برنامه برای افراد تاثیرگذار خواهد بود و یک جرقه در درون افراد ایجاد می‌کند.
"گبرلو" در پایان خاطرنشان کرد: از مجموعه طنز "خنده بازار" تشکر می‌کنم و اینکه احساس کردند برنامه "هفت" سوژه ای است که در قالب طنز اجتماعی مردم را به خنده وا می‌دارند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار