مدير حوزه هاي علميه كشور گفت: همكاري حوزه و آموزش وپرورش موجب شده طلاب با افقي روشن به آينده بنگرند و انگيزه هاي آنان ارتقاء يابد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، حجت الاسلام والمسلمین حسيني بوشهري در نشست فصلي مشترك حوزه هاي علميه و آموزش وپرورش افزود : مباحث مطرح شده در جلسه ستادهمكاري هاي حوزه و آموزش و پرورش را كليدي و كارگشا بود و همكاري حوزه و آموزش و پرورش موجب شده است كه امروز طلاب با افقي روشن به آينده بنگرند و انگيزه هاي آنان ارتقاء يابد زيرا ظرفيت بالايي براي كار و تلاش در آموزش وپرورش براي آنان متصور است.

وی با طرح اين سوال كه چه زماني تصور مي شد رابطه حوزه و آموزش وپرورش اين چنين همدل، همراه، صميمي وباصفا باشد، ادامه داد: اگر به آموزش وپرورش برسيم به حوزه رسيدگي كرده ايم زيرا ورودي هاي حوزه از بهترين هاي آموزش وپرورش هستند كه در آينده اين امانت ها به گونه اي كه درجهت كارآمدي آموزش وپرورش موثر واقع شوند به آموزش وپرورش برگرداننده خواهند شد.

مديرحوزه هاي علميه با تاكيد بربه كارگيري حداكثر توان احساس دینی در پيشبرد امور يادآور شد: سند تحول بنيادين به عنوان يك سند بالادستي كار بسيار ارزشمنديست كه در حوزه وسند تآموزش وپرورش درحال اجرا مي باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسيني بوشهري با ابراز اميدواري از تهيه برنامه هاي سال آينده با الهام از متن تفاهم نامه وسند تحول بنيادين و آماده سازي آن تا اواسط ارديبهشت ماه سال آينده عنوان كرد: تجربه آموزش و پرورش در زمينه مدارس خيرساز و ارتباط با خيرين بسيار موفق است كه اميدواريم در اين زمينه حوزه هاي علميه را ياري كنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.