رئيس ستاد تسهيلات زائران و استاندار خراسان‌رضوي گفت: كسب رضايت زائران امام رضا (ع) از هر چيز ديگر در ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی مهم‌تر است.

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومي ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي، محمدحسين فروزان مهر در حاشيه بازديد از اين ستاد اظهار کرد: رضايتمندي و مثمرثمر بودن فعاليت‌هاي ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی بايد از سوي مردم اعلام شود.

وی افزود: با توجه به ارزيابي ميداني كه از سوي معاون رئيس جمهور صورت گرفت، خراسان‌رضوی تاكنون در ارزیابی‌ها به عنوان استان برتر معرفي شده است.

وي بيان كرد: در بازديد معاون رئيس جمهور از وضعيت كمپ‌ها، مراكز اقامتي و ديدار با مسافران و زائران، هموطنان حاضر در اين اماكن از خدمات ارائه شده رضايت خود را اعلام كردند.

استاندار خراسان‌رضوي تصریح کرد: ابراز رضايت مردم و مسافران از خدمات دريافت شده سبب برطرف شدن برخي موانع و خطاها در امر خدمات دهي شد.

رئيس ستاد تسهيلات زائران خراسان رضوي يادآور شد: رضايت زائران امام رضا (ع) از هر چيز ديگري مهم‌تر است كه در بازديدهاي امروز اين امر احراز شد.

فروزان‌مهر از حضور 19 هزار و 500 واحد اقامتي مختلف مانند هتل، هتل آپارتمان، مهمانسرا و كمپ‌ها در نوروز92 و در خراسان‌رضوي خبر داد و گفت: در امسال 10 تا 15 درصد رشد زائران را پیش‌بینی کرده بودیم كه ارقام و شواهد بيان‌گر اين مطلب هستند.

وي وضعيت نسبي استان را در حال حاضر مطلوب قلمداد كرد و افزود: اميدواريم تا پايان روز 16 فروردين ماه امسال بتوانيم از تمام ظرفيت‌هاي اين استان براي خدمت رساني به زائران و مسافران بهترين استفاده را کنیم.

استاندار خراسان‌رضوي، ضمن تشكر از حسن اعتماد معاون رئيس جمهور نسبت به اقدامات و برنامه‌هاي انجام شده در خراسان‌رضوي، ادامه داد: از زحمات و خدماتي كه در ستاد تسهيلات به زائران و از سوي مسئولان مربوطه در بخش‌هاي مختلف ارائه مي‌شود، تشكر و قدرداني مي‌كنم.

گفتني است شكايات زائران و مجاوران بارگاه رضوي از طريق شماره تماس‌هاي 2-7283001 و 7045 و سايت razavi-chto.ir ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي پيگيري مي‌شود/س

برچسب ها: رئیس ، ستاد ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.