نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم در مساله مهم و سرنوشت ساز انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، برای انتخاب نامزد اصلح هرکسی را طرف مشورت قرار ندهند.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، آیت الله مهمان نواز امروز در دیدار اعضای ستاد انتخابات استان ، گفت: مردم در این خصوص باید با افرادی مشورت کنند که عادل و آگاه بوده و برای مصالح مردم فعالیت کرده و رفاه و مصلحت مردم را می خواهند.

وی افزود: بهترین راهنمایی برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات، توجه و عمل به رهنمودهای امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

آیت الله مهمان نواز گفت: امروز نقش بزرگ رهبر معظم انقلاب را در راهنمایی مردم در عرصه های سیاسی و غیرسیاسی برای پیشرفت و بالندگی کشور بخوبی مشاهده می کنیم.

وی با اشاره به این که انتخابات پیش رو از مقاطع بسیار سرنوشت ساز کشور است، افزود: سرمایه گذاری برای مشارکت پرشور مردم در این انتخابات بسیار ضروری است زیرا در انتخابات ریاست جمهوری، فرد دوم کشور انتخاب می شود.

نماینده خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر می خواهیم کشورمان به صورت اسلامی اداره شود باید در این انتخاب دقت کنیم و مشارکت پرشوری هم در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح داشته باشیم.

آیت الله مهمان نواز خطاب به اعضای ستاد انتخابات استان نیز گفت: شما وظیفه خطیری در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها دارید و باید آنرا شایسته مردم ایران اسلامی برگزار کنید.

وی همچنین از اعضای ستاد انتخابات خراسان شمالی خواست برای حضور باشکوه و پرشور مردم استان در پای صندوق های رای در روز 24 انتخابات تلاشی دوچندان داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی نیز با مهم خواندن انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی، گفت: ستاد انتخابات استان همه امکانات و نیروی استان را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در 24 خرداد بسیج کرده است.

ˈسیف الله مطلبیˈ افزود: مردم آگاه و هوشیار خراسان شمالی در این انتخابات نیز با عمل به وظیفه دینی و شرعی خود، یکبار دیگر حماسه ای ماندگار خلق خواهند کرد./س

برچسب ها: مردم ، مشورت ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.