آیت ا... صافی گلپایگانی وظیفه حوزه های علمیه را در شرایط کنونی بسیار حساس دانست و گفت: با حضور فعال حوزه های علمیه نفوذ دشمنان کمتر می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، وی در دیدار جمعی از اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم که در بیت معظم له برگزار شد با اشاره به تلاش دشمنان برای دین زدایی و تضعیف مکتب اهل بیت علیهم السلام افزود : هرکس بویژه روحانیان در این اوضاع حساس نسبت به هجمه های مخالفان دین بی تفاوت باشد، در مقابل حضرت ولی عصر (عج) مسئول خواهد بود .

آیت ا... صافی گلپایگانی خطاب به علما و مدرسان حوزه تاکید کرد : مراقب تکلیف خود باشید تا صاحب الزمان(عج) شما را به سربازی قبول کند .

وی احیای امر به معروف و نهی از منکر را تعظیم شعائر و ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام و از نیازهای اساسی جامعه اسلامی برشمرد و گفت: ولایت اهل بیت(ع) و فقه جعفری پایه و اساس حوزه های علمیه هستند، بنابر این حفظ و حراست از این اصول جزء اصلی ترین و مقدس ترین رسالت حوزویان است .

آیت ا... صافی گلپایگانی با تاکید بر خود سازی معنوی فضلا و طلاب حوزه / علم و عمل را به منزله بال های حوزه های علمیه ترسیم کرد و افزود : طلبه برای پرواز به سوی تعالی و سعادت باید از هر دو بال استفاده کند ./س

برچسب ها: قم ، حضور ، فعال ، حوزه ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.