از جمله رويدادهاي 24 ساعت گذشته در سرزمين هاي اشغالي مي توان به حمله نظاميان صهيونيست به سوي تظاهرکنندگان فلسطيني در "بيت لحم" در سالگرد روز "نکبت"، حمله صهيونيست به سوي خبرنگاران خبرگزاري "معا" و همچنين اقدام توهين آميز صهيونيست در مسجدي در شهر "حيفا" اشاره کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرگزاري معا، از جمله رويدادهاي روز گذشته فلسطين مي توان به حمله نظاميان صهيونيست به سوي معترضين فلسطيني شرکت کننده در تظاهرات به مناسبت روز "نکبت" (روز تاسيس رژيم غاصب صهيونيستي) اشاره کرد. در جريان اين حمله نظاميان صهيونيست از گاز اشک آور استفاده کردند. به گزارش شاهدان عيتي 300 نفر از فلسطينيان در نزديکي اردوگاه "دوهيشه" در جنوب بيت لحم دست به تظاهرات اعتراضي زده بودند. کميته مردمي نيز اعلام کرده که سربازان صهيونيست علاوه به شليک گاز اشک آور به تيراندازي نيز مبادرت ورزيده اند. در جريان اين حمله نظاميان صهيونيست هماهنگ کننده کميته مردمي در آن ناحيه را بازداشت کرده اند. در جريان اين ديگري فلسطينيان نيز با پرتاب سنگ به سوي نظاميان صهيونيست به آنان پاسخ دادند. 
در حادثه اي ديگر نيز روز گذشته نظاميان صهيونيست به سوي دو تن از خبرنگاران خبرگزاري فلسطيني "معا" در بيت لحم حمله ور شدند. در جريان اين درگيري يکي از خبرنگاران زن اين خبرگزاري از سوي سربازان صهيونيست مورد حمله قرار گرفت و از ناحيه دست و شانه دچار کبودي شد. "احمد مزهار" عکاس خبري اين خبرگزاري نيز در جريان ديگري با نظايمان صهيونيست از ناحيه دست دچار جراحت شد. 
در حادثه اي ديگر نيز گروههايي از صهيونيست ها سه خودرو را در نزديکي مسجدي در شمال رژيم صهيونيستي به آتش کشيدند. متجاوزان صهيونيست همچنين در اقدامي توهين آميز به نوشتن شعار بر روي ديوار مسجدي در جنوب "حيفا" مبادرت ورزيدند. آنان همچنين به منظور تحريک مسلمانان نماد منحوس رژيم صهيونيستي را در مسجد قرار داده اند. 







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار