معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور:

تبلیغات نامزدها در محاصره تبلیغات رسانه ای است

"محمدرضا اخضریان‌ کاشانی‌" ضمن اشاره به پیشرفت زندگی با تنفس ادبیات و فرهنگ تبلیغات نامزدها را در محاصره تبلیغات رسانه‌ای دانست.

"محمدرضا اخضریان‌ کاشانی‌" معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران در رابطه با سمت و سوی گفتگو‌های کاندیدا‌های ریاست‌جمهوری گفت: سمت و ‌سوی تبلیغات نامزدها چندین سال است که به سوی رسانه رفته و به گونه ای تبلیغات رسانه‌ای صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: با این جریان وضعیت دموکراسی در کشور ما به سوی دموکراسی رسانه‌ای سوق پیدا می کند و می‌دانیم که اصول دموکراسی رسانه‌ای بازیگری و تخریب است به طوریکه رسانه‌ها می‌توانند با تبلیغات و قدرت جلب خود نامزدها را فارق از توانمندیهای موجود به ستاره های سیاسی تبدیل کنند که این آفت بزرگی تلقی می‌شود بنابراین از مدیران رسانه‌ای درخواست نهایت دقت در امور را داریم.

"اخضریان‌کاشانی" با اشاره به نقش فرهنگ در گفتمان‌های نامزدهای انتخاباتی بیان کرد: از نظر من فرهنگ یک موضوع یا یک پیوست نیست بلکه یک گفتمان است.
وی ادامه داد: با توجهی که به گفتگوهایی این چند روز کاندیداها داشتم متوجه شدم که مهمترین دغدغه گفتمان‌ها و ادبیات حاکم بر آنها فرهنگ محور نیست و فقط به عنوان یکی از موضوعات مورد توجه و یا پیوست به آن اشاره می‌شود.
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور افزود: اگر فرهنگ را به دو حوزه تخصصی و عمومی تقسیم کنیم حوزه تخصصی آن اصلاحات سبک زندگی و گرایشات جامعه به سوی زندگی مومنانه می‌شود که در هیچکدام از این حوزه‌ها موضوع و صحبتی از نامزدها در گفتمان‌هایشان نشنیدم.
وی با اشاره به معیارش برای انتخاب رئیس‌جمهور گفت: زندگی با تنفس ادبیات رو به پیشرفت خواهد بود و من نامزدی را که با گفتمانی فرهنگی، نگاه وچشم‌اندازی فرهنگی را در اولویت قرار می‌دهد را به عنوان رئیس‌جمهور آینده انتخاب خواهم کرد./ي2
برچسب ها: تبلیغات ، نامزدها ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار