فرماندار بویراحمد گفت: در سه انتخابات شوراها، میان‌ دوره‌ای خبرگان و ریاست‌جمهوری بیش از 6 هزار نفر با ستاد انتخابات بویراحمد همکاری دارند

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،‌ محمد الفونه امروز در یاسوج به سه انتخابات آینده در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: سه انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و شوراهای شهر و روستاها همزمان در سطح کشور برگزار می‌شود که برگزاری هر یک از آن‌ها از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرماندار بویراحمد حضور مردم در انتخابات آتی را مهم برشمرد و تصریح کرد: مسئولان و متولیان اجرایی در امر انتخابات شرایط لازم را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر خلق حماسه سیاسی فراهم کنند تا با حضور چشم‌گیر ملت آگاه و فهیم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان انقلاب زده شود.

الفونه در ادامه انتخابات شوراهای شهر و روستا را در سرنوشت مردم مهم خواند و گفت: در 11 خرداد ماه اسامی احراز صلاحیت کاندیداهای شوراها به صورت رسمی اعلام می‌شود و هر کدام از کاندیداهای انتخابات شوراها در زمان قانونی فعالیت انتخاباتی خود در سطح شهرها و روستاها را شروع می‌کنند.

وی، تاکید کرد: تبلیغات کاندیدای احراز صلاحیت شده شوراها باید در چارچوب قانون باشد و مطابق قانون عمل کنند.

آمادگی کامل بویراحمدی‌ها در خلق حماسه سیاسی

مسئول ارشد اجرایی در بویراحمد ضمن تاکید مجدد بر لزوم تبلیغات قانونی کاندیداهای احراز صلاحیت شده شوراهای شهر و روستا و عشایر اذعان کرد: کاندیداهای این دوره از انتخابات شوراها نباید مردم را تحت فشار قرار دهند و با حضور در برنامه‌های مختلف در سطح شهر و روستا مزاحمت ایجاد کنند.

الفونه ادامه داد: نوع تبلیغات که امروزه در سطح شهرهای استان رواج پیدا کرده اثرات منفی در فرهنگ عمومی داشته و از این رو  تقاضا داریم فرهنگ صحیح تبلیغات را مدنظر قرار دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت انتخابات پیش‌رو در سطح کشور تمهیدات لازم به منظور برگزاری هر چه باشکوه انتخابات آینده صورت گرفته و هیچ گونه گزارشی مبنی بر بروز مشکل در این خصوص در سطح شهرستان نداشته‌ایم.

فرماندار بویراحمد به میزان آمادگی این شهرستان در انتخابات آینده اشاره کرد و گفت: با در پی بودن سه انتخابات مهم در 24 خردادماه، تعیین صلاحیت نیروی انسانی مورد نیاز در انتخابات صورت گرفته و قریب به 6 هزار نفر در انتخابات امسال با این ستاد شهرستانی همکاری دارند./ج1

برچسب ها: ستاد ، تبلیغات ، صلاحیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.