معاون اداره کل زندان‌های استان بوشهر از پیشرفت 60 درصدی اردوگاه کاردرمانی زندان برازجان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  محمد موسوی صبح امروز در بازدید از زندان دشتستان اظهار داشت: تمام تلاش خود را در راستای بسترسازی و فراهم کردن زمینه مناسب در بحث اصلاح و تربیت را به‌کار بسته‌ایم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنیم.

معاون اداره کل زندان‌های استان بوشهر از پیشرفت 60 درصدی اردوگاه کاردرمانی زندان برازجان خبر داد و افزود: امسال تلاش کرده‌ایم اردوگاه کار درمانی را استارت زده و بر اساس آخرین برآوردها تقریبا 60 درصد پیشرفت داشتیم.

موسوی تصریح کرد: هم‌اکنون نیز پیگیر دریافت بودجه به‌صورت ابلاغی و استانی هستیم تا این موضوع را به اتمام برسانیم تا با طبقه‌بندی زندانیان گامی موثر در کاهش آسیب برداشته باشیم.

وی گفت: زندانیان نباید از شما نقطه ضعفی بگیرند تا بدین طریق باعث کاهش کنترل شما شوند و شما را در دالان‌های یاس و ناامیدی فرو ببرند بلکه شما باید هر روز یک گام به جلو بردارید و با امید و تلاش و برنامه‌ریزی به مقصد دلخواه که همان اهداف عالیه سازمانی است صعود پیدا کنید.

این مسئول همچنین با تقدیر از صبر و حوصله مددکاران در زندان‌ها ابراز داشت: شما باید با تاسی از امام علی (ع) صبر و حوصله را توام با ایمان و عمل سرلوحه کار خود قرار دهید و صداقت در گفتار و کردار داشته باشید.

موسوی یادآور شد: شما باید راز نگهدار زندانیان باشید تا زندانیان به شما اعتماد کرده و مشکلات خود را با شما درمیان بگذارند.

وی افزود: ستاد دیه استان نیز با همه وجود در خدمت شما مددکاران است تا بتوانیم زندانیان نیازمند و جرایم غیرعمد را بصورت صددرصد از زندان‌ها آزاد کنیم./ج1

برچسب ها: کنترل ، ستاد ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.