رنگ براق در سال 2013 مد خواهد بود. از این فکر او استفاده کنید و سقف اتاق را مثل این اتاق مهمان نیویورکی به رنگ براقی نقاشی کنید.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، روش هایی برای نوآوری در طراحی داخلی در سال 2013 را مشاهده کنید.

 رنگ غیرمنتظره ای اضافه کنید.

اگر نمی خواهید یک اثر هنری به دیوار آویزان کنید، رنگ را در قسمت غیرمنتظره ای مانند این اتاق نشیمن بکار ببرید. کی داگلاس، طراح این اتاق، داخل کتابخانه را به رنگ نارنجی نقاشی کرده است. این کار تقریباً یک اثر هنری محسوب می شود و با ورود به اتاق توجه تان را جلب می کند.




 طرح ها و نقش ها را در بر بگیرید.

اگر از استفاده از طرح ها می ترسید، به روش زیرکانه ای از آنها استفاده کنید. کوین ایزبل، طراح این اتاق می گوید: "مشتری من از طرح و نقش خوشش نمی آمد، ولی اگر آن را در پرده بکار ببرید، کمتر مشخص می شود. اگر روی مبل از طرح های مختلف استفاده کنید، زیادی جلب توجه می کند، ولی بخاطر چین های پرده، طرح ها مخفی می شوند."




 چیزهای که دارید را ارتقا دهید.

چیزهای که از قبل دارید را بردارید و کمی در آنها تغییر بوجود بیاورید تا ظاهرشان دگرگون شود. انگلیسی ها اینطور هستند و همه چیز را به چیزهای دیگری تبدیل می کنند. پرده ها را تبدیل به رومبلی و رومبلی را تبدیل به روبالشی می کنند. در این آپارتمان هم همینطور است. قاب تابلو عوض شده است و آباژور دوباره رنگ شده است.




 سبک ها را ترکیب کنید.

چیزهای سنتی را با چیزهای مدرن مخلوط کنید. در خانه کالیفرنیایی، لوستر مدرن، میز سنتی و کابینت سوئدی با هم ترکیب شده اند.




رنگ براق بزنید.

جفری بیلهوبر معتقد است رنگ براق در سال 2013 مد خواهد بود. از این فکر او استفاده کنید و سقف اتاق را مثل این اتاق مهمان نیویورکی به رنگ براقی نقاشی کنید.





 هنر بیفزایید.

یک تابلوی نقاشی به دیوار بیاویزید و نگران نباشید که آیا با فضا هماهنگی دارد یا خیر. لازم نیست برای اطمینان از هماهنگی آن تأیید دیگران را بگیرید. هنر زیبا در هیچ فضایی انتخاب اشتباهی نیست.





 از رنگ های روشن تر استفاده کنید.

فتوشاپ، تلویزیون های اچ دی و کامپیوترها حس بینایی را به اشتباه می اندازند. استیفن شوبل که این اتاق خواب دخترانه را به رنگ صورتی طراحی کرده است، این را می گوید: "سال 2013، اتاق هایمان پر از رنگ های روشن و طیف های اشباع خواهد بود".




 از چندین نقش مایه روی هم استفاده کنید.

راه ترکیب طرح ها کدام است؟ ترکیب آنها با رنگ های ساده. دیوید راکول، طراح این آپارتمان نیویورکی می گوید که با ترکیب کاغذ دیواری بیزانسی و بالاتختی آنتیک رویه کوبی شده، طرح ها و نقش مایه ها را روی هم استفاده کرده است.





 یک منبع نور چشمگیر اضافه کنید.

در این آشپزخانه سنتی واقع در منزلی در نیویورک، با استفاده از لوستر مدرن و زیبایی، به روشنی و پرنوری آشپزخانه اضافه شده است.
برچسب ها: بازار ، دکور ، هزینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار