مديركل راه وشهرسازي آذربايجان شرقي گفت: ازابتداي اجراي مسكن مهردراستان تاكنون 67080واحد تحويل متقاضيان شده است .

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي استان آذربايجان شرقي، عليزاده در جلسه شوراي مسكن استان افزود : ۲۴ هزار و ۸۵۰ واحد مسكن مهر در شهرهاي بالاي ۲۵ هزار نفر، ۱۴ هزار و ۴۳۶ واحد در شهرهاي زير ۲۵ هزار نفر، ۱۱ هزار و ۶۴۴ واحد در شهر جديد سهند و ۱۶ هزار و ۱۵۰ واحد در بافت هاي فرسوده احداث و تحويل شده است.

وي سهميه مسكن مهر استان را ۱۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد اعلام كرد و گفت: ۱۷ هزار و ۵۰ واحد در شهرهاي بالاي ۲۵ هزار نفر، دو هزار و ۸۲۷ واحد در شهرهاي زير ۲۵ هزار نفر، ۲۳ هزار و ۸۵۶ واحد در شهر جديد سهند و يكهزار و ۸۵۰ واحد در بافت هاي فرسوده استان هم امسال واگذار مي شود.

قائم مقام وزير در آذربايجان شرقي اعلام كرد: تاكنون ۱۷ هزار ميليارد ريال تسهيلات براي اجراي طرح مسكن مهر استان از طرف بانك هاي عامل پرداخت شده است.

دراين جلسه دكتربيگي استاندار نيز گفت: تاثير طرح مسكن مهر در ارتقاي شاخص‌هاي زندگي مردم و دلبستگي آنها به نظام مقدس جمهوري اسلامي براي ما بسيار شيرين و باارزش است.

عليرضابيگي با اشاره به بهره‌برداري از 67 هزار واحد مسكن مهر در استان، اتمام و تحويل 45 هزار واحد مسكن مهر را جزو اولويت‌هاي جاري بخش مسكن استان عنوان كرد و افزود: اميدواريم بر اساس تصميمات اين جلسه شاهد به نتيجه رسيدن اين طرح تا پايان شهريور امسال باشيم.

استاندار پيشرفت پروژه‌هاي مسكن مهر در استان را حاصل تلاش اعضاي شوراي مسكن دانست و ابراز اميدواري كرد شرايط مثبتي را در ادامه روند اجراي اين پروژه‌ها شاهد باشيم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار