عضو کميسيون قضايي مجلس گفت: رئيس جمهور آینده بايد تعامل بیشتري میان دولت، مجلس و قوه قضائیه ايجاد کند تا با همراهی، همیاری و همفکری یکدیگر بتوانند در راستای رفع مشکلات کشور قدم بردارند.

"ابوالفضل ابوترابي" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران،‌ در رابطه با ويژگي‌هاي رئيس جمهور آينده و عملکرد آن در قبال مردم اظهار داشت: رئيس جمهور آينده بايد براي ايجاد فضایی آرام در میان سه قوه تلاش كند چرا كه وحدت ميان قوا نا اميدي دشمنان را به دنبال خواهد داشت.

وي تصریح کرد: تنش میان مجلس و دولت مشکلاتی را در کشور ایجاد و آرامش داخلی را بر هم می‌زند و انرژی نیروهای کشور به جای اینکه صرف برطرف کردن مشکلات کشور شود در این نزاع‌ها به هدر می‌رود.

اين نماينده مجلس ادامه داد: رئيس جمهور آينده بايد مردمي، سخت کوش و دين‌دار باشد و هرگز براي ارتقاي خود از تخريب ديگران استفاده نکند.

ابوترابي با بيان اينکه رئيس دولت بايد با مجلس همکاري داشته باشد گفت: رئيس جمهور آینده بايد تعامل بیشتري میان دولت، مجلس و قوه قضائیه ايجاد کند تا با همراهی، همیاری و همفکری با یکدیگر بتوانند در راستای رفع مشکلات کشور قدم بردارند.

عضو کميسيون قضايي مجلس تاکيد کرد: رئيس دولت و مجلس مانند سر و تن يک بدن هستند که بايد در راستاي حل مشکلات مردم گام بردارند و البته دولت نيز نبايد خلاف قوانين مصوب مجلس عمل کند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار