یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8 صبح جمعه همزمان با سراسر کشور در شعبات اخذ رای استان کردستان نیز آغاز شد.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبر نگاران   سنندج ، رییس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: رای گیری این دوره از انتخابات در هزار و 396 شعبه اخذ رای شامل 863 شعبه ثابت و 533 شعبه سیار انجام می شود که از این تعداد 935 شعبه برای مناطق روستایی و 461 شعبه برای مناطق شهری اختصاص یافته است. به گفته ایرج حسن زاده، انتخابات ریاست جمهوری در استان کردستان در 10 شهرستان، 29 شهر، 31 بخش و هزار و 742 روستای استان برگزار می شود.
وی در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز گفت: بر اساس آیین نامه و بخشنامه ستاد انتخابات، در هزار و 339 روستای استان انتخابات شوراهای اسلامی روستا برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات 71 هیات اجرایی و 24 هزار نفر از عوامل اجرایی فعالیت دارند، گفت: 31 هیات اجرایی در انتخابات ریاست جمهوری و 41 هیات اجرایی نیز در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نقش آفرینی می کنند.
حسن زاده با اشاره به اینکه یک میلیون و 61 هزار و 544 نفر از مردم استان کردستان واجد شرایط رای در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا هستند، افزود: در این دوره از انتخابات 43 هزار و 258 نفر از جوانان به عنوان رای اولی شرکت می کنند./س
برچسب ها: اغاز ، رای ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.