کشورهای غربی طی سالهای متمادی تحت سلطه لابی صهیونیستی بوده و مبارزه با اسلام و مسلمانان را یکی از سیاست های اصلی و بدون تغییر دولت های خود قرار داده اند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری عمان نیوز ؛ " جعفر رامینی" کارشناس سیاسی در مقاله با اشاره به کنترل کامل لابی صهیونیستی بر اقدامات و سیاست های کشورهای غربی بخصوص آمریکا و انگلیس می نویسد : بیش از 45 سال در لندن زندگی کرده و شاهد تغییر انواع دولت ها و سیاست ها بوده ام اما آنچه هرگز تغییری نکرده و در دولتهای مختلف ثابت بوده توهین ، ظلم و تحقیر علیه اسلام و مسلمانان بوده است . 

این توهین و تحقیر علیه اسلام در عرصه های مختلف در کشورهای غربی دیده می شود . رسانه ها ، قوانین شهری و کشوری ، دادگاهها ، فرهنگ های اجتماعی و عمومی ، همه و همه در راستای دشمنی با مسلمانان و ضداسلامی تبیین می شوند . 

نکته دیگری که در تمامی دولت های غربی همواره ثابت بوده است تعهدی است که برای امنیت و بقای رژیم جعلی صهیونیستی داده شده است بدون آنکه توجهی به هزاران قربانی و میلیونها دلار هزینه ای شود که در این راه اتلاف می گردد . این کشتار و خونریزی در اکثر مواقع در کشورهای مسلمان انجام گرفته و همواره این مسلمانان بوده اند که به بهانه های واهی از سوی تل آویو و هم پیمانان غربی اش متهم بوده و مجازات شده اند . 

جدیدترین نسخه از این دست جنایات ، چیزی است که اکنون در سوریه رخ میدهد . کشورهای غربی همواره مدعی برقراری صلحی بی طرفانه ، صادقانه و اخلاقی بوده اند حال آنکه بیش از دو سال است چیزی جز خشونت ، جنایت ، بی عدالتی و کشتار بی رحمانه هزاران زن و کودک سوری دیده نمی شود . در این مسیر سالهاست تل آویو معمار و کشورهای غربی و بخصوص آمریکا مجری آن بوده اند . 

در آخرین اقدام کشورهای غربی علیه دولت و ملت سوریه نشستی با عنوان به اصطلاح "دوستان سوریه" در دوحه قطر برگزار گردید . در این نشست که دشمنان عربی ملت سوریه نیز حضور داشتند تلاش شد تا راههای جدیدتر و بیشتری برای قتل عام و کشتار و تخریب در سوریه ارايه و عملیاتی شود . 

این سیاست ، سیاست جدیدی در میان دولت های غربی نیست ، سالهاست تجاوز ـ چه مستقیم و چه غیرمستقیم ـ از دیرباز جز اولویت های اصلی مقامات و سیاستمداران غربی به شمار می آید . تمامی آنچه اکنون در سوریه رخ میدهد ،‌ یا جنایاتی که سالهاست در عراق و افغانستان اتفاق افتاده از سالها پیشتر با دقت برنامه ریزی شده و سازمان دهی شده است . 

رامینی در ادامه خاطرنشان کرد : اخیرا کتابی خواندم با نام "چرا ما بچه های خوبی هستیم ؟ " نوشته خبرنگار و کارشناس برجسته سیاسی ، دیوید کرامول که موضوع آن چگونگی شکل گیری افکار و ذهنیت انسانها در جوامع مختلف بر اساس تبلیغات رسانه ای و هجمه هایی است که از سوی مطبوعات و رسانه ها به اعتقادات و ذهنیات بشر وارد می کند . در این کتاب به تلاش دولت ها و رسانه های غربی برای شکل دهی اذهان عموم آنگونه که آنها می خواهند و نه آنگونه که حقیقت است ، اشاره شده است . چنانچه در آن چه در رسانه ها می بینید یا می شنوید دقت نکنید ٰبه راحتی قادر به تشخیص حق و باطل یا ظالم و مظلوم از یکدیگر نیستید . 

معتقدم آنچه بیش از سایر موارد از دیرباز باید در میان اعراب انجام میگیرفت برقراری انسجام و اتحاد میان قومیت های مختلف و زندگی تحت لوایی متحد می بود . چه آنکه اکنون همین کشورهای عربی بیشترین لطمه را از سوی غرب از همین ناحیه متحمل می شوند . استعمارگران غربی با استفاده از این نقصان اتحاد در جهان عرب و در راستای تحقق اعداف امپریالیستی خود در خاورمیانه رژیمی جعلی را در منطقه ایجاد کرد . 

مایه افسوس است که تعدادی از کشورهای عربی در دام امپریالیست غرب گرفتار شده و  با وعده های دروغین آنها تفرقه عمیقی میان خود ایجاد کردند . دولت های غربی از دیرباز برای مطمئن شدن از جدایی کامل میان کشورهای اسلامی و عربی آنان را به روشهای مختلف به تقسیم شدن بر اساس قبایل یا مذهب تشویق می کرده اند . ایجاد رژیم صهیونیستی در قلب جهان اسلام _ فلسطین _ نیز با همین هدف انجام گرفته است . اسرائیل تنها سرزمینی است که محدوده و مرز مشخص و تعیین شده ای ندارد . بیش از 60 سال است ظلم و ستم و جنایت نظامیان این رژیم نیز علیه فلسطینیان همانند مرزهای آن ، بی حد و حصر بوده است . 

مقامات صهیونیست با کمک هم پیمانان خود در کشورهای غربی و جهان عرب مرزهای اسرائیل را " از نیل تا فرات " معرفی کرده اند و از توهمی بنام " اسرائیل بزرگ " سخن می گویند . آنها با تمام قوا تلاش می کنند ماموریت منحوس خود را به هر روش ممکن به انجام برسانند . 

نگاهی به آنچه در 60 تا 70 سال گذشته در کشورهای عربی رخ داده می تواند این موضوع را به وضوح اثبات کند که همه آنها در راستای منافع و اهداف غرب بوده است . خونریزی ها و ویرانی هایی که در عراق ، لیبی ، تونس ، مصر ، بحرین ، یمن و از همه بارزتر در سوریه در حال وقوع است بی شک به ضرر اعراب است . پس سوال این است که چه کسی یا کسانی از این خونریزی ها سود می برند ؟! بدیهی است قدرت های غربی و رژیم صهیونیستی بیشترین منفعت را از هرگونه خشونت و ویرانی در میان جهان عرب می برند . 

طی سالهای گذشته موج " بیداری اسلامی " در بسیاری از کشورهای عربی آغاز شد اما به مرور زمان جریان برخی از این انقلاب ها منحرف و به جنگ داخلی تبدیل شد . سقوط دیکتاتورهای نظیر " بن علی" در تونس ، "قذافی" در لیبی و " حسنی مبارک " در مصر حاصل بیداری اسلامی اعراب بود اما جنگ داخلی که با دخالت محرز نیروهای خارجی در این کشورها در حال وقوع است در راستای تامین اهداف دراز مدت غرب و اسرائیل است . 

این کارشناس سیاسی در انتهای مقاله خود خاطرنشان کرد : جنگ افروزان داخلی لیبی با مقامات صهیونیست دیدارهای محرمانه برگزار می کنند ، جنگنده های بدون سرنشین آمریکایی _ هم پیمان دیرینه و اصلی تل آویو _ دائما شهروندان یمنی را به خاک و خون می کشانند ، آل خلیفه با مشاوره های کارشناسان اسرائیلی مسلمانان بحرینی را با بدترین روشهای شکنجه و تبعیض ، مجازات می کنند و در نهایت ارتش به اصطلاح آزاد سوریه تل آویو را حامی و پیشتیبان اصلی خود می خواند . 

همه این شواهد و هزاران ادله دیگر نشان می دهد برنامه طراحی شده امپراطوری غربی در خاورمیانه با نامه جعلی _ اسرائیل _ قویا در حال فعالیت بوده تا بتواند نقشه جهانی را آنطور که مورد نظر آنهاست تغییر داده و منطقه غنی خاورمیانه را بعنوان مستعمره همیشگی خود داشته باشد .


برچسب ها: کشتار ، جنایت ، ویرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار