دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) قزوین گفت: رئیس‌جمهور منتخب با استفاده از همه سلايق و طرز فکرها در کابينه خود طبعا اثرگذاری بهتری را در حل مشکلات کشور خواهد داشت.

"اميد طهيري" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات رئيس‌جمهور منتخب در خصوص عملکرد فراجناحي و عدم استفاده از يک طيف در کابينه خود اظهار داشت: استفاده از همه سلايق و طرز فکرها در کابينه "حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی"، طبعا کارایی دولت یازدهم را در حل مشکلات کشور ارتقاء خواهد داد.
 
دبير جامعه اسلامي دانشجویان دانشگاه بين‌المللي امام‌خميني(ره) قزوين با تاکيد بر اينکه استفاده از گرايش‌هاي مختلف سياسي در کابينه دولت منتخب باعث تضارب آرا خواهد شد، تصریح کرد: استفاده از گرايش‌هاي فراجناحی در ایجاد وحدت ملي موثر بوده و بدون شک وزرا با نقدهاي سازنده در عملکرد يکديگر، پيشرفت و سازندگي عرصه‌هاي مختلف را ميسر خواهند کرد. 
 
وی در پايان با اشاره به اینکه اجماع ميان سلايق مختلف به مديريت و توانايي بالايي نياز داد، خاطرنشان کرد: مسلما تخصص و توانمندي فرد مورد نظر در کنار تعهد به آرمان‌هاي انقلاب و امام راحل مي‌تواند بهترين معيار براي انتصاب وزیر براي وزارتخانه مورد نظر باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار