معاون برنامه ریزی استاندار اردبیل از معرفی شش هزار و 895 طرح کشاورزی به بانک کشاورزی از آغاز فعالیت این کارگروه در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سیدحامد عاملی در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان اردبیل با اشاره به کسب رتبه دوم این استان در اجرای طرح های توسعه بخش کشاورزی در مقایسه با سایر استان ها گفت: این طرح ها قابلیت اشتغالزایی برای 9 هزار و 840 نفر را فراهم کردند.

وی افزود: از این میان تعداد دو هزار و967 طرح با اشتغالزایی چهارهزار و 515 نفر منجر به عقد قرارداد شده است.

معاون برنامه ریزی استاندار اردبیل اضافه کرد: همچنین تعداد دو هزار و 881 طرح با اشتغالزایی سه هزار و 832 نفر و مبلغ یک هزار و 20 میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک کشاورزی با سود هفت درصد پرداخت شده و مابقی نیز بتدریج پرداخت می شود.

عاملی همچنین بیان کرد: تعداد 54 طرح از محل صندوق توسعه ملی به بانک های عامل معرفی شده که اغلب این طرح ها در زمینه پرورش مرغ گوشتی، پرواربندی گوساله، پرورش گاو اصیل شیری، احداث سیلوی گندم، تولید خوراک دام و طیور و خرید ادوات کشاورزی است.

وی همچنین از بانک های عامل خواست در پرداخت تسهیلات این صندوق برای طرح های کشاورزی تلاش بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: بخشی از این طرح ها از پیشرفت مناسبی برخوردار هستند و تعدادی از این طرح ها نیز به لحاظ زمانی از پیشرفت مطلوبی برخوردار نبودند که جهت تعیین تکلیف این گونه طرح ها از سازمان جهاد کشاورزی استان خواسته شده تا نسبت به جایگزینی طرح های یادشده تا آخر تیرماه اقدام کنند/س.

برچسب ها: اردبیل ، معرفی ، طرح ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.