به گزارش مقامات پلیس کره دو قربانی پرواز 214 هواپیمای بوئینگ 777 خطوط هوایی آسیانا کره جنوبی دو دانش آموز دختر 16 ساله چینی اعلام شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از شین هوآ پرواز 214 هنگام فرود در فرودگاه سانفرانسیسکو در یک حادثه دچار سانحه شد و آتش گرفت.

براثر این حادثه یه منگویوآن و وانگ لین ژانگ که هر دو از دانش آموزان مدرسه جی آنگ شان در شرق چین بودند، کشته شدند.

این دو نوجوان از دانش آموزان مدرسه جی آنگ شان در شرق چین بودند که در گروهی 29 نفره به همراه 5 معلم به منظور برگزاری اردوی تابستانی به سانفرانسیسکو رهسپار شده بودند.

براساس اطلاعلت به دست آمده به نقل از این خبرگزاری این دو دانش آموز نوجوان 16 سال در قسمت پست هماپیما بودند که با جدا شدن دم هواپیما کشته می شوند.

ری جینگ پینگ رئیس جمهور چین به همراه مسئولین خطوط هواپیمایی از جمله مدیرعامل شرکت یون یانگ و اعضای هیئت مدیره در یک کنفرانس مطبوعاتی،  پس از این حادثه دلخراش از خانواده قربانیان هواپیمای بوئینگ عذرخواهی کردند و به صورت جداگانه پیام تسلیت برای بازماندگان آنان فرستادند.

گفتني است که اين هواپيما داراي 77 شهروند کره ای، 141 شهروند چینی،61 شهروند ایالات متحده آمریکا و 1 شهروند ژاپنی و چهار خلبان بوده است که بيش از 180 نفر زخمي شده‌اند.















اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار