نيروهاي ارتش سوريه به تعقيب باندهاي تروريستي ادامه دادند و در محله قابون در ريف دمشق ، عمليات ويژه موفقي انجام دادند .

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ، باندهاي تروريستي در محله قابون مستقر شده بودند و آن را به عنوان حملات خود به شهروندان قرار داده بودند .
 خبرنگار شبکه سوريه در گزارشي گفت پس از آنکه نيروهاي ارتش سوريه کنترل منطقه صنعتي را در قابون به دست گرفتند و خطوط تدارکاتي تروريستها بين جوبر و قابون را قطع کردند در داخل محله قابون نيز عمليات انجام دادند و آن را پاکسازي کردند.
جربوع گفت نيروهاي ارتش تلفات سنگيني به گروههاي تروريستي مسلح  وارد کردند و مخفيگاههاي تروريستها را که از آنها به غير نظاميان رهگذر در جاده بين المللي دمشق به حمص حمله مي کردند منهدم کردند .
این در حالی است شمار زيادي از اعضاي جبهه تروريستي النصره از جمله چند تبعه لبناني و  عربستاني در حومه شهر لاذقيه در حملات نيروهاي ارتش سوريه به هلاکت رسيدند .
 تروريستهاي عضو جبهه النصره در حملات نيروهاي ارتش سوريه در روستاهاي خان الجوز ، قصب ، دره ، وادي شيخان ، قساطل شمسيه و عتيمه کشته شدند.
عبد الرحمن جراده و  عمار موسي از اتباع لبنان و ابوجناده عتميه از  اتباع عربستان ، عبد الله احمد ، ايمن شراباتي ، احمد سيد علي و ابو عبيده پاکستاني از جمله کشته ها هستند.
در همین حال مقادير زيادي انواع سلاح ، مهمات و دستگاههاي مخابراتي و ارتباطاتي از تروريستها در ريف دمشق و استان حمص کشف و توقيف شد .
يک منبع نظامي گفت سلاحهاي مصادره شده شامل توپ بي 10، گلوله هاي خمپاره ، تفنگهاي خودکار ، تفنگهاي ويژه تک تيراندازي ، مقادير زيادي مهمات متنوع ، دستگاههاي جديد مخابراتي و ارتباطاتي و يک دستگاه خودروي مورد استفاده تروريستهاست.
در شهر تدمر در استان حمص نيز نيروهاي مسلح به هنگام جستجوي منطقه قريتين و اطراف آن به يک انبار دارو و تجهيزات پزشکي قاچاق شده و به سرقت رفته ، مقاديري ماده سيفور براي ساخت بمب ، موشکهاي 107ميلي متر ، يک دستگاه خودروي سعودي ، يک دستگاه خودروي غير سوري که فرمان آن در سمت راست قرار دارد ، سايت شليک موشک از نوع ويژه و نصب شده روي يک دستگاه خودروي پيک آپ ، دستگاههاي رايانه و دستگاههاي فرستنده ماهواره اي ، کشف و توقيف کردند.







برچسب ها: بین الملل ، سوریه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار