نماینده کاراته استان قم در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی نوجوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا معرفی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، کادرفنی تیم ملی کاراته رده سنی نوجوانان کشورمان در بخش پسران برای برطرف کردن نقاط ضعف موجود در وزن به اضافه 70 کیلوگرم تیم ملی، فراخوان داده است و طبق اعلام فدراسیون کاراته به هیئت های استان ها، براین اساس هر هیئت می تواند یک کومیته کا را به فدراسیون کاراته معرفی کند.

بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کاراته کشورمان، این کومیته کاها باید در مرحله سوم اردوهای آماده سازی درمجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران حضور داشته باشند تا در رقابت انتخابی به مصاف هم بروند که به همین منظور در قم رقابت های انتخابی برگزار شد.

این در شرایطی است که چنانچه کاراته کایی بتواند از نظر فنی و تکنیکی، نظر کادر فنی تیم ملی نوجوانان را جلب کند به اردو دعوت خواهد شد و فقط پیروز شدن در این رقابت معیار حضور در اردو نخواهد بود، ضمن اینکه متولدین شانزدهم آبان ماه سال 1378 تا هفدهم آبان ماه سال 1376 می توانند در این رقابت ها برابر یکدیگر به روی تاتامی بروند.

اگر چه امسال خبری از کاراته کاهای قمی در ترکیب تیم‌های ملی دو رده سنی بزرگسالان و امید کاراته کشور نیست و به احتمال فراوان قم در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا نماینده‌ای در این دو رده سنی نخواهد داشت اما یک ملی پوش از کاراته قم در تیم ملی جوانان حضور دارد و امیدواری نسبت به انتخاب ملی پوش قمی در تیم ملی نوجوانان نیز وجود دارد تا قم همچنان پویا و پرتلاش به کار خود در عرصه قهرمانی و کسب افتخار از میادین مختلف برون مرزی این رشته ادامه بدهد.

از برجسته ترین نکاتِ این مسابقات داوریِ عادلانه و دقیق بود که باعث شد هیچ یک از شرکت کنندگان و مربیان اعتراضی در خصوص امر قضاوت نداشته باشند، ضمن اینکه این مسابقات را ماجد ویشگاهی، محمدمهدی سلطانی، ابوالقاسم پایدار، محمد سلطانی و و علیزاده داوری کردند./س

برچسب ها: قم ، نجاتی ، نماینده ، تیم ، ملی ، کاراته ، نوجوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.