شمار زیاد دیگری از افراد مسلح تروریست در درعا ، حمص و ریف دمشق در حملات نیروهای ارتش سوریه کشته شدند و مقادیر زیادی از اسلحه ، مهمات و تجهیزات جنگی آنها منهدم شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه ( سانا ) ; یک منبع نظامی به سانا گفت محمد عبد الرحمن غلبان از سرکرده های جبهه النصره از جمله تروریستهایی بود که در حمله نیروهای ارتش سوریه به مخفیگاهها و محلهای تجمع تروریستها در شهر درعا کشته شد.این منبع گفت : شمار دیگری از تروریستها در سحم الجولان ، شجره ، حیط ، عابدین ، نافعه ، جمله ، صیصون ، طفس ، جلین ، تسیل ، وادی یرموک ، بصاله ، حانوت و شبرق در حومه درعا در حملات نیروهای ارتش سوریه کشته شدند و مقادیر زیادی از تجهیزات تروریستها منهدم شد.

15 تروریست در منطقه نوی در حومه درعا کشته و شمار دیگری زخمی شدند. در منطقه حاره در حومه درعا نیز بیش از 30 تروریست کشته شدند.در دمشق نیز اعضای یک گروه تروریستی مسلح در منطقه عدرا کشته یا زخمی شدند و یک قبضه تیربار سنگین منهدم شد.

یک منبع در استان حمص گفت شماری از تروریستها از جمله یک تک تیرانداز در قرابیص ، جب الجندلی ، وادی السایح ، قصور ، وعر ، باب هود ، ورشه ، حمیدیه و جوره الشیاح در شهر حلب در حملات نیروهای ارتش کشته شدند.

در حومه حمص نیز شماری از افراد مسلح در منطقه سعفن در اطراف شهر تلبیسه ، تلدو ، عقرب ، کفرلاها در منطقه حوله و روستاهای سلام و شرقی و خطملو در منطقه جب الجراح کشته و زخمی شدند.این منبع گفت نیروهای ارتش یک بمب به وزن 30کیلو گرم را در حومه حلب در جب الجراح خنثی کردند.در تدمر در استان حمص نیز نیروهای ارتش به محلهای تجمع تروریستها در طیبه ، منوخ ، ابولیه ، حردانه ، شوحه ، قصر الحیر شرقی و سلام شرقی یورش بردند که شماری از تروریستها کشته یا زخمی شدند.

برچسب ها: هلاکت ، شمار ، زیادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار