سیتروئن قرار است در جشنواره سالانه سرعت GoodWood دست به رونمایی سیتروئن DS3 Cabrio Racing مفهومی بزند.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران ، این خودرو با ترکیب ظاهر اسپرت و خُلق و خوی مسابقات جهانی قهرمانی رالی (WRC) که قرار است در نمایشگاه فرانکفورت 2013 نیز به نمایش درآید. هنوز قیمتی از این خودرو از سوی سازندگان اعلام نشده است.این خودرو توسط تیم طراحی ماشین‌های مسابقه‌ای رالی سیتروئن طراحی و توسعه داده شده است. وزن این خودروی کروکی نسبت به مدل هاچ بک 25 کیلوگرم بیشتر است، با این وجود این خودرو از چابکی و جنب و جوش بالایی برخوردار است، همچنین ظاهر زیبا و اسپرت این خودرو با استفاده از رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی سیاه، قطعات فیبر کربنی، سقف متحرک پارچه‌ای، کروم سیاه، آینه بغل‌های جدید، رنگ قرمز زیر سپر جلوی خودرو، نوار قرمز نقش بسته بر روی درب‌ها و همچنین به چشم خوردن حروف DS در خودرو، دو چندان شده است.
سیترون با به کار بردن دانش فنی تیم خود و با استفاده از گیربکس 6 سرعته دستی و ترمز با عملکرد بالا، کیت بدنه فیبر کربن، موتور 1.6 لیتری 202 اسب بخاری، حفظ خصوصیات مسابقه ای و رعایت حال خانواده‌ها، خودرویی متفاوت با عملکرد بالا را بوجود آورده است.
درون خودرو با استفاده از صندلی‌های اسپرت و راحت جدید با سه نوع روکش چرم Napa، چرم DS با طرح برجسته و چرم Alcantrara، دوخت متفاوت روکش‌ها، فرمان جدید با ترکیب فیبرکربن در آن، فیبرکربن قاب دستگیره داخلی درها، استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیای خودرو، کنسول میانی و داشبورد منحصر به فرد و با در نظر گرفتن خانواده‌ها و قرار دادن یک صندلی کودک در خودرو، محصولی با عملکرد و ظرافت بالا را برای خانواده‌ها و افراد معتاد به افزایش آدرنالین خون بوجود آورده است.


برچسب ها: بازار ، خودرو ، موتور ، فنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار