دو مناظره کننده نهایی در هر برنامه تلویزیونی "مناظره" بر اساس رأی مخاطبین که طی دو ساعت اولیه برنامه به سامانه پیامکی 300001 و 30000 اعلام می کنند، انتخاب خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما، برنامه تلویزیونی مناظره که قرار است در
ادامه طرح موفق و تأثیرگذار مناظره های انتخاباتی در تلویزیون به اجرای مرتضی حیدری و در همان دکور و استودیو اجرا شود، قصد دارد موضوعات و مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مبتلا به جامعه را با حضور مسولان موشکافی و بررسی کرده و راه حل ارائه کند.

سعید نبی تهیه کننده این برنامه درباره جزئیات و نحوه سری جدید برنامه های مناظره گفت: سری اول این برنامه که به قیمت گذاری خودروهای تولید داخل اختصاص دارد جمعه 25 مرداد ساعت 16:30 روی آنتن می‌رود.

وي گفت: در این برنامه 5 مسوول و مدیر اجرایی در زمینه صنعت خودرو به مدت 20 دقیقه در خصوص نگاه و برنامه سازمان خود توضیح می دهند سپس مستندی از واقعیت های موجود در جامعه پخش می شود که پس از آن میهمانان 30 دقیقه فرصت دارند راه حل و نظرات خود را اعلام کنند.

وی افزود: در این میان به بینندگان فرصتی 30 دقیقه ای داده می شود تا میزان موافقت یا مخالفت خود را با سخنان شرکت کنندگان از طریق سامانه پیامکی 300001 و 30000  اعلام نمایند.

سعي نبي در ادامه گفت: پس از بررسی پیامک های دریافتی دو شرکت کننده ای که بیشترین آراء مخالف یا موافق را داشته باشد در مناظره ای دو نفره شرکت خواهند کرد. به این ترتیب علاوه بر اعلام نظرات مردمی نسبت به سخنان شرکت کنندگان، به این دو نفر نیز فرصتی مجدد داده می شود تا به دفاع نظرات خود و نقد نظر طرف مقابل بپردازد. /ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار