مدیر روابط عمومی ستاد اجرایی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: ثبت‌نام خبرنگاران نوجوان بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان 25 شهریور ماه آغاز می‌شود.

 سعید ساکت در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،با بیان این مطلب افزود: نوجوانان ثبت‌نام شده پس از شرکت در آزمون و کسب تراز قبولی به عنوان خبرنگار نوجوان انتخاب می‌شوند و نسبت به پوشش رسانه‌ای جشنواره اقدام می‌نمایند.

وی تصریح کرد: در سال جاری بیست و هفت نوجوان که از بین متولدین سال‌های 1376 تا 1382 هستند برای این بخش انتخاب می‌شوند.

مدیر روابط عمومی ستاد اجرایی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان خاطرنشان کرد: خبرنگاران نوجوان از ابتکارات حوزه روابط عمومی جشنواره است که در دوره بیست و ششم اولین مرحله انتخاب و به کار گیری آن‌ها انجام شد و نتایج درخشان این حرکت موجب استمرار آن در جشنواره بیست و هفتم شده است.

وی افزود: با در نظر گرفتن این گروه در پی آن بودیم که از ظرفیت‌های نوجوانان که یکی از گروه‌های هدف این جشنواره هستند در یکی از مهم‌ترین حوزه‌ها یعنی انعکاس اخبار استفاده کنیم و بسیار خوشحال کننده است که چند تن از نوجوانان خبرنگار دوره بیست و ششم اکنون به عنوان خبرنگار در رسانه‌های اصفهان مشغول به کار شده‌اند.

ساکت یادآور شد: نوجوانان علاقه‌مند، در رده سنی اعلام شده می‌توانند در تاریخ یاد شده از ساعت 9 الی 14 و 16 تا 19 به محل ستاد اجرایی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان واقع در خیابان استانداری موزه هنر‌های معاصر مراجعه کنند و برای شرکت در آزمون ثبت‌نام نمایند.

وی افزود: این نوجوانان پس از قبولی در آزمون توسط تنی چند از اساتید برجسته، خبرنگاران و منتقدان سینمایی اصفهان تحت آموزش قرار می‌گیرند و بخش ثابتی نیز در سایت و بولتن جشنواره به آن‌ها اختصاص داده می‌شود.

مدیر روابط عمومی ستاد اجرایی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با بیان این که حوزه رسانه یکی از تاثیرگذارترین ظرفیت‌ها برای گسترش و توسعه فرهنگ و اقدامات فرهنگی است تاکید کرد: این که گروهی با دغدغه کار رسانه‌ای وارد فضای جشنواره شوند قطعا به ایجاد انگیزه برای پیگیری این رویداد در دوره‌های آینده هم منتج خواهد شد و همان گونه که در دوره قبل هم مشاهده شد تعداد قابل توجهی از خبرنگاران نوجوان رویداد‌های این اتفاق مهم فرهنگی را طی یک سال اخیر پیگیری کرده‌اند که این از اتفاقات مبارک جشنواره است.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدوارم خبرنگاران نوجوان در دوره‌های مختلف جشنواره بر غنای فعالیت‌های رسانه‌ای مرتبط با جشنواره فیلم کودک و نوجوان در آینده کمک نمایند/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.