"شرکت توسن" با بيش از 10 سال سابقه فعاليت، توانسته در بانکداري الکترونيک خدمات مهمي را به مرحله اجرا بگذارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ فاطمي مدير عامل شرکت توسن در نشست خبري مسئولان  اين شرکت گفت: شرکت توسن اگر چه در مدت 14 سال فعاليت خود با مشکلات متعددي مواجه بوده اما توانسته با مديريت باثبات و جهت گيري مناسب نوآوري هايي در عرصه تهيه و ارائه نرم افزارهاي مربوطه به خصوص در نرم افزارهاي مورد نياز نظام بانکي گام هاي مهمي را بردارد.

وي با تاکيد بر اين نکته که حدود بالاي 20 درصد درآمد اين شرکت مختص بحث تحقيقات و توسعه است، اظهار داشت: در رابطه با دستگاه هاي pos اين شرکت اولين شرکتي بود که ريسک سرمايه گذاري در اين رابطه را برداشته و باعث شد که دستگاههاي pos يا همان کارت خوان وارد بازار کشور شود.

فاطمي ادامه داد:کار ما نبايد صرفا در مرحله توليد متوقف شود بلکه بايد در اين رابطه همه شرکت ها را درگير کنيم.

 مدير عامل شرکت توسن با اشاره به راه اندازي اولين شبکه اجتماعي پرداخت توسط اين شر کت گفت: بايد بتوانيم در شرايط کنوني تهديد را به فرصت تبديل کنيم ضمن آنچه در شبکه اجتماعي ما با بحث حضور فيزيکي و ايراني بودن مواجه نيستيم و مي توانيم از اين فرصت پيش آمده به خوبي استفاده کنيم.

وي ادامه داد: رويکرد فعاليتهاي ما در سال جاري بين المللي کردن فعاليتهاي مربوط به بانکداري در زمينه توليد و توسعه سرويس هاي نرم افزاري است که در اين رابطه سه قرار داد بين المللي در ماه گذشته براي هوش تجاري، شبکه هاي پرداخت و core banking با طرف هاي خارجي بسته شده است.

 در ادامه مظاهري معاون فروش و بازاريابي شرکت توسن گفت: نگرش توسن نوآوري باز در زمينه سيستمهاي نرم افزاري اين شرکت است.

وي تصريح کرد: بودجه تحقيقات ما بطور کامل جدا از ساير بخش ها است در اين رابطه شرکت هزينه سنگيني براي نسل جديد نرم افزارها کرده است.

 مظاهري ادامه داد: ارائه خدمات بانکداري الکترونيک در سالهاي اخير عمليات بانکي را براي مردم راحت تر کرده که اين کار از منظر فضاي کسب و کار براي بانکها ارزش آفريني را در پي داشته است.

معاون فروش و بازاريابي شرکت توسن با بيان آنکه با اجراي بانکداري الکترونيک طبق آمار کل رقم فعلي تجارت جهان معادل کل تجارت در سال 1950 ميلادي و از نظر تعداد پروژه ها معادل سال 1960 ميلادي و در نهايت تعداد کل پيامک ها معادل تعداد پيامک هاي سال 2001 ميلادي است.

وي ادامه داد: در سال هاي 86 و 87 در گروه کاربران تغييراتي را به منظور بهره برداري از ايده هاي مناسب در شرکت ايجاد کرديم که باعث افزايش کيفيت خدمات نرم افزاري شد.

وي ادامه داد: اين شرکت دنبال افزايش رفاه حال مردم از طريق ارائه سرويس هاي جديد از سوي بانکها است.

 در ادامه  ابراهيم متين راد معاون توليد شرکت توسن با بيان آنکه بانکداري الکترونيک در کشور ما خيلي سريع توانست به شرايط فعلي دست يابد عنوان کرد: ما در بعضي از بخش هاي بانکداري الکترونيک حتي نسبت به ساير کشورها جلوتر هستيم.

وي افزود: در اين رابطه بحث امنيت يک موضوع مهم است که در اين رابطه در حوزه مسائل امنيتي بايد اقدامات مهمي در دستور کار قرار بگيرد.

معاون توليد شرکت توسن تصريح کرد: اتفاقاتي که در رابطه با خالي کردن حساب هاي مردم از طريق دستگاه هاي Atm يا همان خودپرداز در سالهاي اخير افتاده حکايت از توجه ويژه به بحث ارتقاء امنيت در ارائه خدمات بانکداري الکترونيک دارد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار