در پی استقبال علاقمندان از برنامه های سینماتک خانه هنرمندان ایران، چهار فیلم کوتاه ایرانی حاضر در جشنواره بین المللی فیلم کن دوباره روی پرده می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، فیلم های «بچه وقتی بچه بود» و «سوزن» ساخته  «آناهیتا قزوینی زاده» و فیلم های «باد ما را هرکجا بخواهد می برد» و «دوئت»  ساخته «نوید دانش» که دوشنبه هفته گذشته به نمایش درآمد، برای بار دوم دوشنبه 8 مهر ساعت 15 در سینماتک خانه هنرمندان ایران روی پرده می رود.

«سوزن» جایزه اصلی بخش سینه فونداسیون جشنواره کن 2013 را برده است و «دوئت» نیز در بخش مسابقه سینه فونداسیون همین جشنواره حضور داشت.

علاقمندان جهت تهیه بلیت این برنامه می توانند دوشنبه 8 مهر از ساعت 13 تا 14:30 به تالار استاد ناصری خانه هنرمندان ایران مراجعه نمایند.

همچنین عضوگیری سینماتک خانه هنرمندان ایران نیز در این محل انجام می شود. برای عضویت در سینماتک خانه هنرمندان ایران همراه داشتن یک قطعه عکس الزامی است. هنرمندان، دانشجویان سینما، منتقدان و روزنامه نگاران سینمایی با همراه داشتن کارت شناسایی می توانند از تخفیف در هزینه عضویت برخوردار شوند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار