فرمانده انتظامی نطنز در جمع مردم شهر خالدآباد گفت: اقتدار نیروی انتظامی در سایه مردم داری و قانونمداری است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ علی بنی‌آدمی صبح امروز به مناسبت هفته ناجا با حضور در جمع نمازگزاران مسجد سجاد شهر خالدآباد با ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی در 6 ماهه نخست سال، اولویت اصلی نیروی انتظامی را امنیت اخلاقی در جامعه عنوان کرد و افزود: اقتدار نیروی انتظامی به مردمداری ،قانونمداری و روزآمدی است.

وی در مورد عملکرد نیروی انتظامی در 6 ماهه نخست امسال، نسبت به مشابه سال قبل اظهار کرد: سرقت به عنف 100 درصد کاهش یافته و در دیگر موارد هم سرقت منازل 5.5 درصد کاهش و 11.5 درصد افزایش کشف سرقت را داشته‌ایم.

این مسئول انتظامی افزود: در بحث سرقت مغازه 40 درصد کاهش و در بخش کشفیات آن 25 درصد افزایش کشف و در کشفیات سرقت خودرو هم با افزایش صددرصدی روبرو بوده‌ایم و حتی برخی از خودروهای کشف شده متعلق به شهرها و یا استان‌های هم‌جوار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در سرقت احشام  هم 23.5 درصد سرقت احشام کاهش یافته و در چند روز گذشته ماموران ما موفق شدند 2 سارق گوسفندان را دستگیر و تحویل مقامات قضایی دهند که تمامی این آمارها و این موارد نشان دهنده تلاش‌های بی‌امان و جان فشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های ماموران زحمت‌کش نیروی انتظامی است.

بنی‌آدمی گفت: در شهرستان نطنز کیف‌قاپی 75 درصد، جیب‌بری 100 درصد و سرقت پلاک خودرو هم 100 درصد کاهش داشته و در بخش تصادفات هم تصادفات درون شهری منجر به فوت 66 درصد، تصادفات جرحی 25 درصد و در قسمت خسارات هم 12.5 درصد کاهش حاصل شده است.
برچسب ها: اصفهان ، انتظامی ، نطنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.