رئیس آکادمی نیروی دریایی آمریکا در بحبوحه موج اتهامات تجاوز جنسی علیه نظامیان آمریکایی گفت: دوبازیکن فوتبال سابق نیروی دریایی آمریکا به اتهام تجاوز جنسی در دادگاه نظامی حضور خواهند یافت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری فرانسه ؛ آکادمی نیروی دریایی آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: پس از جلسه رسیدگی به اتهامات این دو آمریکایی، آدمیرال "مایکل میلر"، سرپرست آکادمی نیروی دریایی آمریکا تصمیم گرفت که اسناد کافی برای ارجاع پرونده آنها به دادگاه نظامی وجود دارد.

در این بیانیه آمده است، این دو عضو نیروی دریایی آمریکا به نامهای "اریک گراهام" و "جاشوا تات" در دادگاه غیرنظامی محاکمه نخواهند شد.

آکادمی نیروی دریایی آمریکا افزود: ما نسبت به طی روند کامل، موثر و عادلانه تحقیقات متعهد هستیم و آکادمی نیروی دریایی بالاترین معیارها را رعایت و طبق قانون عمل خواهد کرد و فورا هرگونه گزارش مربوط به تجاوز و آزار جنسی را بررسی خواهد کرد.

این آکامی افزود: اتهام تیت تجاوز به عنف و اتهام گراهام سوء استفاده جنسی است.
این پرونده در شرایطی است که فرماندهان ارتش آمریکا در تلاش هستند موج تجاوزهای جنسی از سوی نظامیان این کشور را که باعث رسوایی ارتش شده، کنترل کنند.

در ماه مه نیز یک افسر نیروی هوایی آمریکا که مسئول برنامه مبارزه با تجاوز جنسی در ارتش بود، به جرم تجاوز به یک زن در یک پارکینگ در نزدیکی وزارت دفاع آمریکا دستگیر شد.

 منتقدان از جمله برخی قانونگذاران آمریکایی می‌گویند سیستم قضایی ارتش آمریکا منسوخ است و به تغییرات اساسی احتیاج دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار