فرمانده انتظامي استان اصفهان از کشف 220 كيلو گرم ترياك و مرفين در عمليات انتظامي اين استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، سردار "عبدالرضا آقاخاني" رئيس پليس استان اصفهان بيان داشت:عوامل رزمي يگان تكاوري پليس استان در ادامه پيگيري فعاليت باندهاي قاچاق مواد مخدر با كنترل محورهاي مواصلاتي و ورودي استان عملياتي انتظامي و موفق را به مرحله اجرا گذاشتند .

فرمانده انتظامي استان اصفهان عنوان داشت: در اين عمليات ماموران با شناسايي و تردد يك دستگاه سواري پارس كه قصد داشت با عبور ازيكي از جاده هاي خاكي اطراف شهرستان نايين مقاديري قابل توجه مواد مخدر را به استان منتقل كند شناسايي و به وي دستور ايست دادند.

سردار آقاخاني افزود: راننده خودرو بدون توجه به فرمان پليس متواري شد ولي در ادامه با اقدام ماموران در يك عملياتضربتي و هماهنگ ،خودرو متوقف شد و راننده و يك نفر سرنشين خودرو دستگير شدند.

اين مقام ارشد انتظامي اظهار داشت: در بازرسي از خودرو متوقف شده183 كيلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع ترياك و 33 كيلو و 700 گرم مرفين كشف شد.

وي در پايان با اشاره عزم جدي پليس در برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر ،خاطر نشان كرد: مواد مخدر بسياري از ناهنجاري ها و آسيب هاي اجتماعي را بوجود مي آورد بسياري از خانواده هايي كه دچار نابساماني شده و يا اختلالي در روابط آنها ايجاد شده اكثرا ريشه در مواد مخدر و اعتياد دارد ضروري است خانواده ها بخصوص والدين نظارت كافي را داشته باشند و آموزش هاي لازم در خصوص عوارض سوء مصرف مواد مخدر را به فرزندان خود ارائه دهند/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.